دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF ماهنامه علمی تخصصی کردپلاس - شماره دوم

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی ماهنامه علمی تخصصی کردپلاس - شماره دوم

ماهنامه علمی تخصصی کردپلاس - شماره دوم منتشر شد. این شماره بیشتر بر روی مباحث فراموش شده‌ی بازاریابی در اکوسیستم استارتاپی کردستان تمرکز دارد.

بعد از شماره اول، این شماره‌ی ماهنامه کردپلاس با مجوز مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه کردستان در بین جامعه‌ی استارتاپی منتشر شد. ماهنامه کردپلاس با تمرکز بر روی مسائل و دغدغه‌های کلیدی استارتاپ‌های استان کردستان و تشریح مفاهیم مورد نیاز آن‌ها در تلاش است ارتباط نزدیکی با مخاطبان خود داشته باشد. در واقع این ماهنامه بازوی قدرتمند رسانه استارتاپی کردپلاس می‌باشد که با محوریت آموزش مفاهیم استارتاپی و حمایت از اکوسیستم استان مربوطه فعالیت خود را شروع کرده است.

در این شماره که اواخر اردیبهشت ماه منتشر شد همانطور که گفته شد بیشتر به مباحث بازاریابی و مخصوصاً دیجیتال مارکتینگ پرداخت شده و تأکید بر روی مسائلی است که در اکوسیستم به آن توجه نمی‌شود. در سرمقاله این نشریه باسط رستمی به موضوع استارتاپ ویکند پرداخته و استدلال کرده که ظرفیت استفاده از این رویداد در استان کردستان به اتمام رسیده و می‌بایست به رویدادهای غنی‌تر و توسعه‌ی مهارت‌های نیروی استانی توجه شود همچنین مسائل مهمی در رابطه با کیفیت استارتاپ ویکندها ارائه داده است.

کلمات کلیدی: دانلود مجله فارسی pdf، بازاریابی دیجیتال pdf، دیجیتال مارکتینگ pdf، راه اندازی استارتاپ، استارتاپ، استارتاپ pdf، دانلود ماهنامه، ماهنامه علمی، دانلود ماهنامه های علمی، مجلات علمی ترویجی، دانلود مجله رایگان فارسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.