دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب توسعه مهارت‌های رزمی، هدفی (جلد اول)

  • موضوع: کتاب‌های ورزشی
  • ۱۹۲ صفحه
  • فرمت: PDF
  • زبان: فارسی
  • تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷
  • ۴۱۵۱ بازدید
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب توسعه مهارت‌های رزمی، هدفی (جلد اول)

کتاب توسعه مهارت‌های رزمی، هدفی (جلد اول) به آموزش تیر و کمان، تیراندازی و کاراته به صورت کامل و مصور می‌پردازد.

در بخشی از کتاب آموزش مهارت‌های رزمی -جلد اول می‌خوانیم:

در تیراندازی با کمان دویدن، به منظور گرم کردن مناسب نیست چرا که تیرانداز باید آرامش خود را حفظ نماید و ضربان قلبش را پایین نگه دارد. بنابراین به جای دویدن، کمی راه رفتن در اطراف، برای به گردش درآمدن بهتر خون در بدن توصیه می‌شود، سپس عضلاتی را که در حین فعالیت در گیرند، کشش دهید. گرم کردن اختصاصی حداکثر ۱۰ تا ۱۵ دقیقه است. باید قبل از هر جلسه تمرین یا رقابت به گرم کردن بدن تان بپردازید.

گرم کردن را به عنوان یک عامل ضروری در تمرینات بگنجانید و چنین تصور نمایید که یکی از ابزارهای تیراندازی شماست. در گرم کردن اختصاصی، بر عضلات و مفاصلی تأکید می‌شود که در آن جلسه تمرینی باید از آن‌ها استفاده نماییم. مهم‌ترین عضله در کشش کمان، عضله پهن کتفی است. عضلات شانه و کتف از جمله عضلات اصلی در ورزش تیراندازی با کمان می‌باشند که عدم گرم کردن آن‌ها قبل از تمرینات، عدم تقویت آن‌ها و در نتیجه بی‌توجهی به این عضلات هنگام تمرینات باعث آسیب‌دیدگی آن‌ها می‌گردد.

کلمات کلیدی: دانلود آموزش تیراندازی با کمان، آموزش تیراندازی، آموزش تیراندازی با کمان، آموزش تیراندازی با تپانچه، آموزش تیراندازی با تفنگ بادی، کتاب آموزش تیراندازی با تفنگ بادی، آموزش کاراته، کتاب آموزش کاراته، آموزش کاراته در خانه، آموزش کاراته pdf، آموزش تصویری کاراته، تمرینات رزمی، آموزش تمرینات رزمی، آموزش تمرینات رزمی در خانه، دانلود آموزش هنرهای رزمی، آموزش هنر های رزمی در خانه، آموزش هنرهای رزمی در خانه، دانلود کتاب آموزش تیراندازی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.