دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی باغ سیمانی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی باغ سیمانی

داستان کتاب صوتی باغ سیمانی اثر ایان مک ایوان با مرگ پدر خانواده آغاز می‌شود و مک ایوان حوادث روزمره و عادی زندگی را به گونه‌ای دلهره‌آمیز و ترسناک روایت می‌کند؛ طوری که منتقدان وی را تا مدت‌ها نویسنده‌ای در ژانر دلهره معرفی می‌کردند.

کتابی مبهوت کننده، هراس‌انگیز، سرشار از تصاویری که مو به تن راست می‌کنند؛ دستاوردی که نتیجه استفاده درست مک ایوان از رئالیسم جادویی است و همین امر باعث شده یک سروگردن از رمان‌های سوررئال بالاتر باشد.

ایان مک ایوان (Ian McEwan) نویسنده و نمایشنامه‌نویس انگلیسی است. او جوایز ادبی بسیاری چون جایزه «سامرست موام»، جایزه شکسپیر آلمان، جایزه بوکر برای رمان «آمستردام» و یکی از قدیمی‌ترین و باارزش‌ترین جوایز ادبی انگلستان را با نام «جیمز تیت بلاک» به دست آورد. از دیگر آثار ایان مک ایوان، می‌توان به بی‌گناه، سگ‌های سیاه، آمستردام، خیالباف اشاره کرد.

کلمات کلیدی: داستان کوتاه باغ سیمانی، کتاب گویا باغ سیمانی، دانلود کتاب صوتی باغ سیمانی، Ian McEwan، داستان کوتاه صوتی باغ سیمانی، کتاب صوتی باغ سیمانی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.