دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب افسردگی را بخوریم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب افسردگی را بخوریم

مطالب کتاب افسردگی را بخوریم نوشته‌ی لیدا شاهسونی، تمام گروه‌های سنی و رده‌های شخصیتی را در برمی‌گیرد.

همه‌ی ما گاهی اوقات احساس بدبختی، تنهایی، خستگی و ناراحتی می‌کنیم. این احساسات معمولاً بیش از یک یا دو هفته دوام نمی‌آورند و آن‌چنان در روند زندگی ما تداخل ایجاد نمی‌کنند. گاهی اوقات دلیل خاصی برای آن وجود دارد، گاهی هم فقط از غم و اندوه ناشی می‌شود. ما خودمان معمولاً از پس آن‌ها برمی‌آییم و نیازی به کمک گرفتن از دیگران نداریم اما گاهی این مسئله به مشکلی جدی در زندگی ما تبدیل می‌شود که روند زندگی عادی ما را با اختلال روبرو می‌کند و نیاز به پیگیری و درمان دارد.  

امروزه افسردگی یکی از شایع‌ترین بیماری‌های روانی در جهان محسوب می‌شود. به نقل از سازمان بهداشت جهانی 5 درصد جمعیت کل جهان از بیماری افسردگی رنج می‌برند. آمارها در ایران حاکی از شیوع روزافزون افسردگی در کشور است. شاید بتوان گفت، بیش از 20 درصد مردم ایران افسرده هستند.  

راه درمان فرد افسرده چیست؟ آیا فقط راهکارهایی چون دارو، انواع شوک‌های الکتریکی، مشاوره‌های روانشناسانه و انواع درمان‌هایی که این روزها شایع و معمول و اصولاً پرهزینه است، چاره کار است؟

پاسخ قاطعانه خیر است. در این کتاب راهکارهایی جدا از این‌گونه موارد به شما نشان داده می‌شود. تنها با تغییر سبک زندگی و رژیم غذایی خود می‌توانید از ابتلا به این بیماری جلوگیری کرده و یا آن را درمان نمایید. 

کلمات کلیدی: کتاب روانشناسی افسردگی، مقاله روانشناسی افسردگی، افسردگی چیست، مبارزه با افسردگی، بیماری افسردگی، شناخت درمانی افسردگی، علل و درمان افسردگی، درمان افسردگی و اضطراب، کاهش علایم افسردگی، علل افسردگی pdf، کتاب افسردگی pdf، انواع افسردگی، درمان افسردگی، نشانه های افسردگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.