دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش وردپرس

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش وردپرس

کتاب آموزش وردپرس عنوان کتابی نوشته الیاس مبصر و مهدی سنجه ونلی می‌باشد. وردپرس بر اساس مجوز GPL یک سیستم مدیریت محتوا کاملا رایگان و Open Source است که شما توسط آن می‌توانید خیلی راحت یک وبلاگ- فوتوبلاگ- پادکست- گالری و... ایجاد کنید. وردپرس توسط زبان برنامه‌نویسی خیلی محبوب PHP نوشته‌شده و از قدرت MySQL برای ذخیره داده‌ها استفاده می‌کند.

دو هدف اصلی سازندگان وردپرس راحتی کاربری که با این سیستم کار می‌کند و رعایت استانداردهای جهانی است. به‌ همین دلیل ممکن است شما امکان‌ها را که در یک CMS مشاهده می‌کنید به شکل کامل در آن نخواهید دید. به این دلیل سازندگان وردپرس با کدنویسی دقیق و کامل و در اختیار گذاشتن امکانات و API ‌های زیاد برای توسعه دهندگان این امکان رو ایجاد کرد که دیگران بتوانند به آسانی افزونه وردپرس را ساخته و توسعه دهند.

برخی امکانات وردپرس شامل:

سازماندهی و مدیریت
نصب محلی
هسته قابل حمل!
قابلیت gzip
سطح دسترسی
مشخصات کاربران
نصب و بروزرسانی آسان
کاملا دینامیک و انعطاف‌پذیر
ارتباط با دیگر وبلاگ‌ها
طراحی و شخصی‌سازی
استفاده از پوسته‌ها
تگ‌های پوسته
ویرایش‌گر پوسته
پوسته‌های فراوان
افزونه‌ها

کلمات کلیدی: سیستم مدیریت محتوا، آموزش وردپرس، آموزش نصب wordpress، آموزش نصب سیستم مدیریت محتوا، آموزش نصب وردپرس، سیستم مدیریت محتوا چیست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.