دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کلیدهای تقلب در وردپرس

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کلیدهای تقلب در وردپرس

وقتی به دست های یک برنامه نویس حرفه ای در زمان کارش نگاه می کنیم، کمترین حرکت را از آنها می بینیم! مچ دست ها تفریبا در تمام طول کار یک جا ثابت هستند و کمترین استفاده ممکن از موس یا تاچ پد لپتاپ می شود و ما فقط حرکت سرانگشتان را می بینیم. سرعت عمل آنها واقعاً بسیار بیشتر است! ما به عنوان مدیر یک سایت وردپرسی دوست داریم سرعت خود را در زمان کار به این برنامه نویسان برسانیم و به عنوان فردی حرفه ای شناخته شویم.

در این کتاب یادخواهید گرفت:

فعال کردن کلیدهای میانبر در وردپرس

میانبرهای مدیریت بخش دیدگاه ها

میانبر های بخش ویرایش گر متن

دکمه + Ctrl

دکمه + Alt + Shift

میانبرهای مخصوص حالت نوشن بدون مزاحم

کلمات کلیدی: وردپرس، wordpress، ترفندهای وردپرس، آموزش وردپرس، تقلب در ورد پرس، کلیدهای میانبر وردپرس، کتاب آموزشی wordpress،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.