دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی خواندنی‌های تابستان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی خواندنی‌های تابستان

کتاب صوتی خواندنی‌های تابستان اثر برنارد مالامود داستان پسری است که مدرسه را دوست ندارد و ترک تحصیل می‌کند. او به دنبال کار می‌گردد اما هیچ کاری پیدا نمی‌کند و در خانه ماندگار می‌شود.

برنارد مالامود نویسنده آمریکایی است که رمان‌ها و داستان‌های کوتاهش بیشتر بازتاب زندگی یهودیان در آمریکاست. برنارد مالامود به خاطر داستان استعداد طبیعی جایزه ملی کتاب آمریکا و برای رمان تعمیرکار که در ایران تحت عنوان فریب خوردگان بزرگ منتشر شده است جایزه پولیتزر را دریافت کرد.

در بخشی از کتاب صوتی خواندنی‌های تابستان می‌شنویم:

همانجا روی نیمکتی می‌نشست، درخت‌های پرپشت را تماشا می‌کرد و گل‌های غنچه داده جلوی نرده‌ها را، و به زندگی بهتر برای خودش فکر می‌کرد. به کارهایی که بعد از ترک تحصیل کرده بود فکر می‌کرد. پیک، انبارداری، دوره‌گردی و تازگی‌ها هم کارگری کارخانه.
از هیچ کدام راضی نبود. دلش می‌خواست یک روز شغل خوبی داشته باشد و توی خانهٔ خودش زندگی کند و خانه‌اش هم ایوان داشته باشد توی خیابانی پر دار و درخت. دلش می‌خواست توی جیبش پول باشد که با آن خرید کند و دوستی داشته باشد که با او به خرید برود تا انقدر تنها نباشد...
بخصوص شنبه شب‌ها...

کلمات کلیدی: دانلود کتاب صوتی خواندنی‌های تابستان، داستان کوتاه صوتی خواندنی‌های تابستان، کتاب صوتی خواندنی‌های تابستان، داستان کوتاه خواندنی‌های تابستان، کتاب گویا خواندنی‌های تابستان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.