دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان دازیمدا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان دازیمدا

کتاب رمان دازیمدا نوشته‌ی شروین وکیلی، داستانی علمی تخیلی است که در جهانی یک‌سره ناآشنا رخ می‌دهد.

زنجیره‌ای از جنایت‌های مرموز در جهانی بیگانه رخ می‌دهد. راز این جنایت‌ها در جریان کشمکش مغز متفکر طراح‌شان و پلیسی که مامور دستگیری اوست، به تدریج گشوده می‌شود و کم کم نمایان می‌شود که هیچ چیز آن طوری که در ابتدا به نظر می‌رسد، نبوده است.

قهرمان این رمان موجودی پرنده است که در سیاره‌ی زادگاهش با زبان بویایی با دیگران ارتباط برقرار می‌کند و در منگنه‌ی کشمکش‌های سیاسی دو اردوگاه بزرگ کیهانی گرفتار آمده است. در یک سطح، ماجرای مأموریت او را می‌توان همچون یک داستان پلیسی پرحادثه و معمایی خواند. در سطحی دیگر، شباهتی زیربنایی میان دنیاهای ناآشنای «نوسان» و جهانِ پیرامون ما و اندرون ما وجود دارد. در سطحی ژرف‌تر، نوسان طرح پرسشی است درباره‌ی «هویت و اراده‌ی آزاد»، در هر شکل و قالبی که باشد.

کلمات کلیدی: دانلود رمان علمی تخیلی، داستان پلیسی، دانلود رمان جنایی، دانلود pdf رمان دازیمدا، دانلود پی دی اف رمان دازیمدا، دانلود رایگان رمان دازیمدا، دانلود رمان دازیمدا، دانلود رمان دازیمدا با لینک مستقیم، دانلود رمان دازیمدا برای موبایل، دانلود رمان علمی، رمان دازیمدا، رمان دازیمدا، pdf رمان دازیمدا کامل، دانلود کتاب دازیمدا با لینک مستقیم، دانلود کتاب دازیمدا برای موبایل، دانلود رمان هیجان انگیز، دانلود رمان دازیمدا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.