دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب شاهزاده نامرئی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب شاهزاده نامرئی

کتاب شاهزاده نامرئی نوشته‌ی داینا مالوک، به مقولۀ آرزوی انسان‌ها به داشتن قابلیت نامرئی شدن می‌پردازد. این کتاب همچنین به تصاویر مناسبی آراسته گردیده است، تا شما به نحو بهتر و ملموس‌تری در شرایط قصه قرار گیرید. امید آنکه بتواند برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان آموزنده و سرگرم کننده باشد.

آرزوی نامرئی شدن انسان در قصه‌ها:

انسان‌ها از بدو پیدایش تاکنون مدام در رقابت و حتی ستیز با همنوعان و سایر موجودات با هدف تسلط بر مواهب زیستی بر آمده‌اند لذا برای اینکه استیلای خویش را بر سایرین دیکته نمایند، همواره در جستجوی راهی برای نیل به این آرزو بوده‌اند.

یکی از قابلیت‌ها و توانائی‌هایی که انسان‌ها همیشه درصدد برخورداری از آن بوده‌اند، را می‌توان امکان ناپدید شدن یا نامرئی گردیدن از دید دیگران عنوان کرد. بشر این موضوع را از طریق مشاهدۀ استتار که توسط حیوانات مختلف به ویژه حشرات در طبیعت انجام می‌گیرد، تا خودشان را از خطر نابودی و انقراض برهانند، آموخته و در بسیاری از مواقع از جمله جنگ‌ها بکار گرفته است اما هیچگاه خود را از توانائی ناپدید شدن کامل بی‌نیاز ندیده است لذا آن را به عنوان یک آرزوی بزرگ در قصه‌ها بیان می‌دارد، تا با برخوردار نمودن قهرمانان داستان‌ها از این ویژگی خاص بتواند دستیابی آنان به خواسته‌هایشان را برای شنوندگان و خوانندگان قابل پذیرش‌تر سازد.

به هر حال قصه پردازان برای اینکه این توانائی قهرمانان داستان‌ها را توجیه نمایند، آن را از طریق پوشیدن یک لباس خاص، بر سر نهادن یک نوع کلاه، خواندن یک وِرد و یا در دهان گذاشتن یک جسم به واقعیت نزدیک نموده‌اند.

کلمات کلیدی: داستان بچگانه، قصه های کودکان، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، کتاب کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، دانلود کتاب کودک، داستان کودک، کتاب داستان کودک، داستان نوجوان، داستان برای نوجوانان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، کتاب شاهزادۀ نامرئی، کتاب شاهزاده ی نامرئی، The Invisible Prince، Dinah Mulock،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.