دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دختران آسمان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دختران آسمان

کتاب دختران آسمان در 3 بخش به معرفی احکام فقهی و دینی ویژه دختران نوجوان می‌پردازد. این اثر چند ورق حرف‌های دخترانه از نیازها و رازهایی است که باید از احکام شرعی و اخلاق اسلامی دانست تا بتوان به آسمان نزدیک شد.

«دختران آسمان» آمده است تا بگوید لیاقت دخترها فقط آسمان است و دختر آسمان شدن. شیطان خیلی دوست دارد دختران را از مسیر رسیدن به آسمان و آسمانی شدن دور کند. بین خودمان باشد، او حتی تلاش زیادی کرد تا این کتاب به دست تو نرسد، اما خدا خواست تا فرمول «آسمانی شدن» را در این کتاب به دست شما برساند. فرمولی کاملا دخترانه که نشانی از «آیین زندگی» دارد.

در قسمتی از کتاب دختران آسمان می‌خوانیم:

«دوست جون جونی»، «رفیق شفیق»، «رفیق فابریک» و... این اصطلاح‌ها حتماً به گوشت خورده و دست کم یکی دو نفر
توی زندگی‌ات هستند که درباره‌شان از این اصطلاح‌ها استفاده می‌کنی و صمیمی‌ترین دوستت به حساب می‌آیند. عالم رفاقت
عجیب و دوست‌داشتنی است. هم قهرهایش و هم آشتی‌هایش. همه‌اش می‌شود خاطره‌هایی برای سال‌های بعد. اما خوب است رفیق فابریک‌مان را کمی بیشتر بشناسیم. رفیق‌ها چند مدل‌اند و این خیلی مهم است که بدانیم رفیق ما توی کدام دسته از این مدل‌ها جا می‌شود!

کلمات کلیدی: احکام دختران، دانلود احکام دختران، احکام نوجوانان ویژه دختران، دانلود کتاب احکام دختران آفتاب، احکام اسلام دختران، احکام نوجوانان دختر، احکام پوشش دختران، حکم شرعی پوشش دختران، پوشش دختران در اسلام، احکام شرعی دختران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.