دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دوستت دارم همسر عزیزم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دوستت دارم همسر عزیزم

کتاب دوستت دارم همسر عزیزم نوشته‌ی رحمت پوریزدی، درصدد بررسی اموری در ‌ارتباط با رابطه همسران و کم و کیف عشق‌ورزی و محبت به همدیگر، با استفاده صحیح از آیات شریفه‌ی قرآن و بیانات اهل‌بیت و سیره‌ی مبارکه‌ی ایشان است.

دین مبین اسلام بر ابراز علاقه همسران به یکدیگر تأکید بسیار داشته و شیوه‌هایی را برای آن ارائه داده است. شایسته و نیکوست که همسران مهر و محبت را به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم و به شیوهای گوناگون به یکدیگر ابراز کنند. اظهار عشق و محبت به همسر چندان تأثیرگذار است که اثر آن گاه تا سال‌ها در افراد باقی می‌ماند. 

این حقیقت در کلام حکیمانه نبی مکرم اسلام حضرت محمد به زیبایی تمام چنین بیان‌شده است: «قَوْلُ‌ الرَّجُلِ‌ لِلْمَرْأَۀِ إِنِّی أُحِبُّکِ لَا یَذْهَبُ مِنْ قَلْبِهَا أَبَداً؛ وقتی مرد به همسرش می‌گوید «دوستت دارم» این سخن او هیچ‌گاه از قلب زن بیرون نمی‌رود».

کلمات کلیدی: دانلود کتاب حدیث، احادیث شیعیان، راهنمای روابط زناشویی، احادیث، دانلود احادیث pdf، راهنمای زندگی زناشویی، داشتن زندگی زناشویی موفق، راه کارهای بهبود رابطه با همسر، رفع مشکلات زناشویی، روابط زن و مرد، احادیث امامان، حدیث از امامان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.