دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب میخ قلبتم همسرم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب میخ قلبتم همسرم

کتاب میخ قلبتم همسرم نوشته‌ی رحمت پوریزدی، فاطمه کاظمی و حاتم صدفی، نوشته‌هایی طنزآمیز و برگرفته از 40 حدیث اهل‌بیت درباره‌ی زندگی است.

 میان زن و شوهر راز و رمزی‌هایی است که تنها همسران دانا و عاشق از آن خبردارند و با همین راز و رمزهاست که زندگی با شور و شعف، جاری و ساری است. 

مانند این مثل معروف که رازی از آن رازهاست: «دو تا در را که پهلوی هم می‌گذارند، برای این است که به درد هم برسند». نه اینکه زن و شوهر در و دیوار باشند. بلکه آن‌ها مکمل یکدیگرند و با یاری و یاوری یکدیگر می‌توانند شامل بیت زیر شوند:

زن و شوهر  چو به هم یار شدند *** خانه‌ای خوب خریدار شدند

اگر هر کدام از همسران به خوبی به وظیفه خودشان عمل کنند، صلح، صفا و صمیمیت بین آن‌ها سه چندان می‌شود و زندگی مشترک در هیچ شرایطی گرفتار و زمین‌گیر مشکلات نمی‌شود. 

نویسندگان در این کتاب کوچک به برخی از  آن رازهای راهگشا و اثربخش نیم‌نگاهی داشته‌اند و سعی شده است که آن‌ها را در حد توان به زبان شیرین خود طنز بازگو کنند.

کلمات کلیدی: شوخی، متن طنز، طنزپردازی، طنز اجتماعی، pdf کتاب طنز، احادیث امامان، حدیث از امامان، دانلود کتاب حدیث، احادیث شیعیان، احادیث، دانلود احادیث pdf، راهنمای زندگی زناشویی، داشتن زندگی زناشویی موفق، راه کارهای بهبود رابطه با همسر، رفع مشکلات زناشویی، روابط زن و مرد، طنز،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.