دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اسرار ماندگاری عشق و برقراری ارتباط بین مریخی‌ها و ونوسی‌ها‎

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اسرار ماندگاری عشق و برقراری ارتباط بین مریخی‌ها و ونوسی‌ها‎

کتاب اسرار ماندگاری عشق و برقراری ارتباط بین مریخی‌ها و ونوسی‌ها که یکی از آثار برگزیده‌‌ی نویسنده و روانشناس مشهور، دکتر جان گری است، پیام آور عشق است و رازهای ماندگاری و بقای آن را به شما می‌آموزد. دکتر جان گری در این کتاب روش‌های ارتباط برقرار کردن و چگونگی حفظ ارتباط بین همسران را توصیف می‌کند.

کتاب اسرار ماندگاری عشق و برقراری ارتباط بین مریخی‌ها و ونوسی‌ها (‎(Mars and venus in touch enhancing the passion with great communication‬، مهارت‌های ساده و باارزشی ارائه می‌‌کند که همسران به کمک آن می‌‌توانند درک خویش را نسبت به همسرشان و نیازهای او افزایش دهند. هم ‌چنین نشان می‌دهد چگونه یک ارتباط هدفمند باعث جاودانگی عشق، احساس و درک می‌شود. در واقع جان گری با بیان نکات ریز و کلیدی در روابط بین زوجین، به ایشان در درک فردی خویش کمک می‌کند و حتی افرادی که چنین رابطه‌ای را تجربه نکرده‌اند با مطالعه کتاب می‌توانند به نکات اخلاقی بسیاری در خویش پی ببرند.

جان گری (John Gray)، یکی از برجسته‌ترین سخنرانان در حوزه ارتباطات اثربخش، روابط کاری و نویسندۀ کتاب معروف مردان مریخی، زنان ونوسی است.

در قسمتی از کتاب اسرار ماندگاری عشق و برقراری ارتباط بین مریخی‌ها و ونوسی‌ها‎ می‌خوانیم:

زمانی که مردی عاشق زنی می‌شود، هدف اولیه‌اش شاد کردن زن است. در سراسر تاریخ، مردان در برابر دنیای رقابتی و خصمانه‌ی کار طاقت می‌آورند، چرا که در انتهای روز، زنان از تلاش و کوشش آن‌ها قدردانی می‌کردند. به معنای واقعی، رضایت همسرش پاداشی بود که به کار مرد ارزش می‌داد.
امروزه، چون زنان زیاد کار می‌کنند، اغلب و به شکلی آشکار احساس نارضایتی می‌کنند. اکنون در پایان روز، هم زن و هم مرد به دنبال عشق و قدرشناسی هستند. زن با خودش می‌گوید: من هم به سختی او کار می‌کنم، چرا وظیفه‌ی من است که از او قدردانی کنم؟ خستگی مانع می‌شود زن همسرش را طوری از لحاظ عاطفی حمایت کند که مرد می‌پندارد سزاوارش است.
از نطر مرد، عدم خشنودی زن به معنای شکست وی است. مرد از خودش می‌پرسد: چرا باید پیش از این نگران باشم؟ در حال حاضر باید آنچه انجام می‌دهم، از من قدردانی نمی‌شود. زنان و مردان به شدت تاثیرات مضر این خصیصه‌ی نسبتا جدید را نادیده می‌گیرند.

کلمات کلیدی: راهنمای زندگی زناشویی، داشتن زندگی زناشویی موفق، راه کارهای بهبود رابطه با همسر، رفع مشکلات زناشویی، روابط زن و مرد، موفقیت در زندگی، داشتن زندگی عاشقانه، روابط زناشویی، زندگی زناشویی، راه و رسم زندگی، عشق ورزیدن به همسر، آموزش زناشویی، آموزش روابط زناشویی، روابط عاطفی، مسائل جنسی، ازدواج، relationship skills for todays complex world، Beyond Mars and Venus، John Gray، خانواده و ارتباطات، موفقیت در زندگی زناشویی، حل مشکلات زناشویی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.