دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چهل حدیث پیشگیری از جرم و گناه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چهل حدیث پیشگیری از جرم و گناه

کتاب چهل حدیث پیشگیری از جرم و گناه نوشته‌ی محمد عابدی، به بررسی یکی از اصلی‌ترین کارکردهای دین، یعنی نگاه داشتن انسان در صراط مستقیم و پیشگیری از انحراف می‌پردازد.

ما برای رفع نیاز با دو راهی حلال و حرام رو به روییم و باید با گزینش مسیر مجاز، از تردد در مسیرهای ممنوع پرهیز کنیم وگرنه مجبور به توقف و گرفتن برگه اخطار و جریمه خواهیم شد. با عقل تشخیص می‌دهیم که کدام مسیر ما را به تأمین واقعی نیاز (حلال ها) می‌رساند و کدام مسیر به کج راهه (حرام ها) می‌‌کشاند.

در بخشی از کتاب چهل حدیث پیشگیری از جرم و گناه می‌خوانیم:

هر گاه یکی از شما زنی را دید که توجهش را جلب کرد، حتماً نزد همسر خود برود، چون نزد همسرش مانند همان چیزی که دیده است، هست و راهی برای شیطان به سوی قلبش نگشاید و چشمش را از او برگرداند.
پس اگر همسری نداشت، دو رکعت نماز گذارد و خدا را زیاد حمد گوید و بر پیامبر و آل او صلوات بفرستد، سپس از خدا، از فضل او، بخواهد. حتماً خدا به واسطه رأفت خود، چیزی که بی‌نیازش سازد، به او دهد.

کلمات کلیدی: حدیث در مورد پیشگیری، احادیث امامان، حدیث از امامان، دانلود کتاب حدیث، احادیث شیعیان، احادیث، دانلود احادیث pdf، احادیث اخلاقی، دانلود احادیث، دانلود کتاب حدیث،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.