دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب شناخت تکفیری های داعش

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب شناخت تکفیری های داعش

بعد از حملات تروریستی 12 رمضان (17 خرداد  96) تهران، خیلی از مردم درباره ی ماهیت داعش و اقدامات ددمنشانه ی آنها سوالات متعددی داشتند.

واقعیت این است که خیلی از مردم ایران و جهان هنوز درباره ی تکفیر و تکفیری، افراطی گری اسلامی، چگونگی بروز و ظهور آنها و حامیان این افکار، اطلاعات دقیق و منسجمی ندارند.

لذا با عنایت به این نکته سعی شد کتابچه ای مختصر با عنوان "شناخت تکفیری های داعش" به صورت اجمالی برای تنویر افکار عمومی به رشته نگارش درآید.

امید است این مختصر باعث وحدت بیشتر میان برادران اهل سنت و شیعه شود. در همین رابطه اشاره ای به یکی از فرمایشات ظریف و حکیمانه مقام معظم رهبری درباره ی گروهک تروریستی تکفیری داعش می شود:

«حضور نیروهای تکفیری که امروز متأسفانه در برخی از نقاط منطقه فعالند خطر بزرگشان این نیست که بی گناهان را می کشند، آن هم جنایت است، بزرگ است؛ اما خطر بزرگ این است که دو گروه شیعه و سنی را نسبت به هم بدبین می نند. این خیلی خطر بزرگی است.» (کتاب حدیث ولایت، ج 2، سیدعلی خامنه ای)

کلمات کلیدی: داعش، ماهیت داعش، آشنایی با گروهک تروریستی داعش، دولت اسلامی عراق و شام، جکومت داعش، تروریست، شناخت داعش، تکفیری های داعش،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.