دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب برنامه‌ریزی تحصیلی برای یک ترم و موانع آن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب برنامه‌ریزی تحصیلی برای یک ترم و موانع آن

کتاب برنامه‌ریزی تحصیلی برای یک ترم و موانع آن نوشته فاطمه قمری درباره‌ی داشتن برنامه و فراهم کردن نقشه‌ای دقیق برای رسیدن به هدف و مقصود است.

دانشجو در طول ترم با توجه به شرایط خاص خود فعالیت‌های گوناگونی را انجام می‌دهد تا بتواند از فرصت موجود استفاده بهینه داشته باشد. گرچه تصور می‌شود که تنها وظیفه‌ی دانشجو در طول ترم، درس خواندن است، اما عملاً این گونه نیست. با طرح یک برنامه می‌پذیریم که ما به عنوان دانشجو، می‌توانیم به سایر فعالیت‌ها نیز بپردازیم؛ اما هر کاری را در وقت مخصوص آن انجام دهیم.

نکته‌ای که مهم تر از برنامه داشتن است، برنامه پذیر بودن است؛ به عبارت دیگر اجرای برنامه، بخش مهم برنامه ریزی است. با این مقدمه، به راهکارهایی را در سه گام جهت برنامه ریزی در طول ترم تحصیلی اشاره می‌کنیم. مطالعه این کتاب معادل شرکت در یک کارگاه 2 ساعته در مورد برنامه ریزی تحصیلی است.

کلمات کلیدی: مطالعه، برنامه ریزی تحصیلی، شیوه درس خواندن، جدول برنامه ریزی برای درس خواندن، نحوه برنامه ریزی درسی، برنامه ریزی مناسب برای درس خواندن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.