دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب گامی برای موفقیت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب گامی برای موفقیت

کتاب گامی برای موفقیت به قلم محمد نظری گندشمین به تحریر در آمده است. عامل اصلی، که از تغییرات در زندگی انسان جلوگیری می‌کند ترس (ترس از شکست) است.

ترس از تغییرات همواره مانع از پیشرفت انسان شده است. حتماً شما این جمله معروف را شنیده اید "اگر نمی ترسیدی چه می‌کردی؟" که اغلب اینگونه به این سوال پاسخ می‌دهند «به جلو حرکت می‌کردم (به سوی موفقیت)». به همین دلیل است که عده اندکی به دلیل اختراع و یا کشف چیزی و یا موفقیت در کاری معروف شده اند. شجاعت، جسارت و پشتکار آن‌ها، باعث شد تا به موفقیت دست یابند نه نام‌شان و یا موقعیت اجتماعی‌شان. آن‌ها به موقع تغییرات را پذیرفتند و هرگز از شکست نترسیدند.

روزی با دوستم در مورد پشتکار و موفقیت در کار صحبت می‌کردیم من از ادیسون گفتم. به او گفتم: «ادیسون دوهزار نوع فلز و آلیاژ را مورد آزمایش قرار داد تا بالاخره موفق شد لامپ را بسازد.» می‌خواهید بدانید او چه جوابی داد او گفت: «او ادیسون بود.» ادیسون فقط به یک دلیل موفق شد "او خود را باور داشت".

کلمات کلیدی: دانلود کتاب موفقیت، موفقیت، روانشناسی موفقیت، رسیدن به موفقیت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.