دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب قورباقه را قورت بده!

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب قورباقه را قورت بده!

در کتاب قورباغه را قورت بده ۲۱روش عالی غلبه بر تنبلی و انجام بشترین کار در کمترین زمان توسط برایان تریسی برای شما شرح داده شده است.

کلید خوشبختی، رضایت، موفقیت بزرگ و احساس فوق‌العاده‌ی قدرت و تأثیرگذاری شخصی این است که به خوردن قورباغه‌تان در ابتدای هر روز و به عنوان اولین کارتان، عادت کنید.

از قدیم گفته‌اند اگر اولین کاری که باید هر روز صبح انجام بدهی، این باشد که قورباغه زنده‌ای را قورت دهی در بقیه روز خیالت راحت خواهد بود که سخت‌ترین و بدترین اتفاقی را که ممکن است در تمام روز برایت پیش بیاید پشت سر گذاشته‌اید. قورباغه شما در واقع بزرگترین و مهم‌ترین کاری است که باید انجام دهید. همان کاری که اگر الآن فکری به حالش نکنید به احتمال زیاد همین طور برای انجام ان تنبلی خواهید کرد. ضمناً کار موردنظر همان کاری است که انجام آن در حال حاضر می‌تواند بیشترین تأثیر مثبت را در زندگی شما بگذارد. قدیم‌ها همچنین گفته‌اند:
اگر قرار است دو تا قورباغه را بخوری اول آن یکی را که زشت تر است بخور!»

کلمات کلیدی: غلبه بر تنبلی، دانلود کتاب روانشناسی موفقیت، روانشناسی موفقیت، قورباغه را قورت بده برایان تریسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.