دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین یکی از کتاب هایی است که در ایران بیش از 100 بار چاپ شده است و خوانندگان بسیاری را به خود جلب نموده است.

همان‌طور که از نام کتاب مشخص است، این کتاب مجموعه‌ی چهار نوشته‌ی اسکاول ‌شین (Florence Scovel Shinn) است. این چهار کتاب عبارت‌اند از: بازی زندگی و راه این بازی، کلام تو، عصای معجزه‌گر توست، در مخفی توفیق و نفوذ کلام

نویسنده‌ی آمریکایی این کتاب، سالیان بسیار در مقام هنرمند (نقاش) و خطیب، نامی بلندآوازه داشت. افراد بی‌شماری در کلاس‌هایش شرکت می‌جستند و از این طریق، پیام معنویت را به گروهی وسیع می‌رساند. بزرگ‌ترین راز موفقیتش این بود که همواره خودش بود: ساده و صمیمی و بی‌تکلف و شوخ‌طبع. هرگز نخواست قراردادی و ادیب مآب یا دارای نفوذی تحمیلی باشد.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب چهار اثراز فلورانس اسکاول شین، Florence Scovel Shinn، چهار اثر از فلورانس اسکاول شین pdf، دانلود کتاب روانشناسی موفقیت،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.