دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی فرمول 7 مرحله‌ای برای رسیدن به اهداف در سال 96

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی فرمول 7 مرحله‌ای برای رسیدن به اهداف در سال 96

چگونه در سال ۹۶ به تمام اهداف و خواسته‌های خود برسیم و یک سال رؤیایی را رقم بزنیم؟

یکی از مهم‌ترین عوامل لازم برای رسیدن به موفقیت، هدف‌گذاری صحیح است و فقط ۳ درصد مردم جهان هدف دارند. این فرمول ۷ مرحله‌ای روش تضمین‌شده‌ای است که تاکنون افراد بسیار زیادی را در تمام جهان به اهدافشان رسانده است.

تمام کسانی که هدف دارند، موفق نمی‌شوند؛ اما همه‌ی کسانی که موفق می‌شوند، هدف دارند. هیچ انسانی بدون داشتن اهدافی دقیق و روشن نمی‌تواند به آرزوهای خود دست پیدا کند. با پیروی از این الگوی مؤثر و قدرتمند، هدف‌گذاری کاربردی و برنامه‌ریزی هوشمندانه‌ای انجام دهید تا یک سال رؤیایی را برای خودتان خلق کنید.

اگر می‌خواهید سال ۹۶ برایتان سرشار از موفقیت باشد و یک زندگی عالی را در این سال تجربه کنید، همین الآن این فایل صوتی را دانلود کنید و به آن گوش بدهید! شما با عمل به این آموزش و با اجرای گام‌به‌گام این ۷ مرحله می‌توانید به هر هدف و خواسته‌ای که دارید، برسید.

در این فایل صوتی، شما با فرمولی ۷ مرحله‌ای برای رسیدن به اهداف آشنا خواهید شد.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب روانشناسی موفقیت، دانلود کتاب صوتی موفقیت، رسیدن به اهداف، فرمول ۷ مرحله ای موفقیت، رسیدن به اهداف در سال 96، هدف گذاری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.