دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تمرکز روی هدف - برایان تریسی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تمرکز روی هدف - برایان تریسی

همانطور که انرژی متمرکز در اشعه لیزر میتواند فولاد را برش دهد، توانایی شما در تشخیص مهمترین عامل موفقیتتان، در هر وضعیتی، شمارا قادر میکند تا در هر کاری به بالاترین ستون موفقیت برسید. امروزه شاید ما در بهترین عصر در تاریخ بشر به سر می بریم.
تاکنون هرگز برای این تعداد زیاد مردم تا این حد فرصت و امکانات برای رسیدن به اهداف وجود نداشته است. میزان رفاه، طول عمر مفید، انتخاب گسترده و ثبات جهان از نظر صلح و کامیابی تا این حد بی سابقه است.
ضمناً ترکیب انفجار اطلاعات و تکنولوژی در سالهای اخیر از یکطرف و تشدید رقابت در کلیه زمینه ها از طرف دیگر باعث ایجاد شتاب در سرعت تحولات شده است، روز به روز کارها بیشتر و وقت کمتر میشود. به نظر می رسد وظایف و مسئولیت ها مدام در حال افزایش است و هرگز در شبانه روز وقت کافی برای انجام تمام کارها وجود ندارد.
این نوشته گامی است برای پیش بردن شما در موفقیت کاریتان و این که در عین حال وقت بیشتری برای فعالیت های شخصی داشته باشید. شما در می یابید چطور توانایی هایتان را بشناسید و چگونه از آ نها در حوزه های جدید استفاده کنید.

کلمات کلیدی: رسیدن به موفقیت، موفقیت، هدف گذاری، مهم‌ترین اصل در موفقیت، آموزش موفقیت، موفقیت از زبان برایان تریسی، دانلود کتاب های برایان تریسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.