دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان تقدیر زیبا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان تقدیر زیبا

کتاب رمان تقدیر زیبا اثری عاشقانه و اجتماعی است. زمانی که راهی برای رفتن نداری، خسته و نادم می‌شوی؛ برای کمک دست دراز می‌کنی اما کسی حالت را نمی‌فهمد؛ تنها معبود یکتا و بی‌همتاست که منتظر آمدن دست‌هایت به سمتش است. دست دراز کن، نوری در راه می‌بینی که تمام خستگی را از تو دور می‌کند. به سمت نور روانه شو... خدا منتظر است.

در بخشی از کتاب رمان تقدیر زیبا می‌خوانیم:

نزدیک بهاره شد و شیشه‌ی سمت خودش را پایین کشید، با لبخند گفت: نمی‌خوای سوار بشی؟ چرا جواب تلفنتو نمی‌دی؟
بهاره با اخم گفت: کی گفته بیای دنبالم؟
کسی نگفته، خودم اومدم. سوار شو.
بهاره سوار اتومبیل احسان شد و حرکت کردند.

احسان چند سالی می‌شد که احساس دوست داشتنش را برای معشوقه‌اش بازگو کرده بود، اما بهاره فقط به خاطر رها شدن از تنهایی او را قبول کرده بود، کم کم فهمید به او وابسته شده، اما می‌دانست هنوز علاقه‌ای به وجود نیامده. پس از شش سال دوستی بهاره هنوز نفهمیده بود دلیل اینکه به او علاقه‌مند نمی‌شود چیست؟ هنوز هم کنارش معذب و ناراحت بود.

صدای احسان او را از افکارش بیرون کشید. خب، نگفتی چرا گوشیتو جواب ندادی؟ قهری؟ چرا نگاهم نمی‌کنی؟
بهاره آهی از بی حوصلگی کشید. حوصله نداشتم گوشیمو از کیفم دربیارم.
احسان با لبخند گفت: شاید یکی کار ضروری داشته باشه. شاید بخوان خبر مرگ منو بهت برسونن، خوشحالت کنن، بازم حوصله نداشتی جواب بدی؟
بهاره اخم کرد و ضربه‌ای به بازوی احسان زد.

کلمات کلیدی: دانلود رمان، دانلود رمان عاشقانه، دانلود رمان اجتماعی، دانلود رمان جدید، رمان، دانلود رمان تقدیر زیبا، رمان تقدیر زیبا، دانلود pdf رمان، pdf رمان عاشقانه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.