دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان خاطرات برهنه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان خاطرات برهنه

کتاب رمان خاطرات برهنه نوشته مهسا رمضانی درباره‌ی دختری است که برای فرار از وضع نابسامان خانواده‌اش تلاش می‌کند که مثل دوستش زهرا خوش باشد و خوش بگذراند.

درست و غلط راهی که در پیش داره یک طرف؛ وجود خانواده‌ای که به اصطلاح خوشبختی آرام را می‌خواهند یک طرف دیگر. هر دوی این‌ها دست به دست هم می‌دهند و آرام را در مسیری هل می‌دهند که پایانش طرح و صورتی خوشی ندارد. آرام در یک زندگی بی‌سر و ته؛ که به ظاهر پر از خوشبختی و در باطن پر از نکبت است اسیر می‌شود.

در قسمتی از کتاب رمان خاطرات برهنه می‌خوانید:

صدای فریاد در گوشم می‌پیچد. می‌نالم. آرام‌تر از همیشه می‌نالم. انگار دیگر قدرت ندارم. قدرت فریاد دوباره. گلویم می‌سوزد.
تنها به این فکر می‌کنم که باز هم شکست خورده‌ام. باز هم نابود شده‌ام. تنها به این فکر می‌کنم که چرا باید این‌طور می‌شد! دستی بر روی موهایم می‌نشیند.
نوازش‌های آرامی‌که فقط بوی آرامش می‌دهند؛ نه بوی هزار و یک خصلتی که فقط مردنماها دارند. آرام‌تر از همیشه می‌شوم. غرق در یک زندگی رؤیایی؛ که فقط رویایم آن را می‌دید.
 آروم بخواب عزیزم…
چقدر این تک جمله‌ی ساده به دلم می‌نشیند! چقدر این‌بار برخلاف همیشه اسمم را دوست دارم. چقدر می‌خواهمش.
دیگه هیچ‌کسی آزارت نمی‌ده. این‌بار تا آخر راه کنارت می‌مونم. می‌دونم که صدامو می‌شنوی. نمی‌ذارم! باور کن این‌بار‌ نمی‌ذارم.
کمی‌جابه‌جا می‌شوم و باز صدای ناله‌ام به هوا برمی‌خیزد. صدای حرف زدنش بیشتر و بیشتر می‌شود.
درد داری خانوم؟ خودم درمونت می‌شم. یه کم صبر کن! الان مسکن‌ها عمل می‌کنه و خوب می‌شی؛ فقط یه کم تحمل کن. اون‌وقتی‌که خواب بری و وقتی بیدار بشی راحت و آسوده‌ای. آروم باش خانوم!

کلمات کلیدی: pdf عاشقانه، دانلود رایگان رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، رمان عاشقانه، دانلود رمان، رمان عاشقانه ایرانی، دانلود رمان خاطرات برهنه، دانلود رمان، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان رایگان، دانلود رمان اجتماعی، رمان اجتماعی، رمان اجتماعی ایرانی، دانلود پی دی اف رمان خاطرات برهنه، دانلود رایگان رمان خاطرات برهنه، دانلود کتاب خاطرات برهنه با لینک مستقیم، دانلود کتاب خاطرات برهنه برای موبایل، دانلود pdf رمان خاطرات برهنه، رمان، دانلود رمان خاطرات برهنه، دانلود رمان خاطرات برهنه با لینک مستقیم، دانلود رمان خاطرات برهنه برای موبایل، رمان خاطرات برهنه، رمان خاطرات برهنه، دانلود رمان ایرانی، pdf رمان خاطرات برهنه کامل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.