دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان در خرقه سرخ رنگ

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان در خرقه سرخ رنگ

استانلی جان وایمن در کتاب رمان در خرقه سرخ رنگ ماجرایی تاریخی را در زمان سلطنت لوئی سیزدهم در فرانسه روایت می‌کند. قهرمان این کتاب فردی به نام ژیل دو برو است که به دلیل یک اشتباه وارد ماجراهایی خطرناک و عاشقانه می‌شود.

در بخشی از کتاب رمان در خرقه سرخ رنگ می‌خوانیم:

 حقیقت را خواسته باشید این زخم کهنه نبود که باعث آزار و اذیت من می‌شد. چیزی که مرا افسرده و ناراحت کرده بود مطالبی بود که مادام در باره کلون ابراز می‌کرد. من مشاهده می‌کردم که چگونه برای یک لحظه فراموش کرده بودم که بچه منظوری وارد خانه این خانم نجیب زاده وارد شده و تا چه حد امکان اینکه این دوستی ما ادامه پیدا کند، دور و غیر قابل دسترسی می‌باشد. من و این خانم‌ها در دو دنیا مجزا از هم زندگی می‌کردیم. من بدون اینکه ظاهر کنم، در دل به خودم می‌خندیدم که حتی اگر برای یک لحظه هم که شده، در سن و سال من، افکاری به مخیله من خطور کند که پشت پا به همه چیز زده و خود را در دام عشق گرفتار نمایم.

باید بگویم که به نظرم رسید که سرکار خانم می‌تواند تا حدی افکار مرا در چهره‌ام بخواند و به این دلیل بود که سعی کردم چهره خودم را از او مخفی نمایم. با همه این تدابیر، اولین غذایی که ما با هم صرف کردیم، تاثیر عجیبی روی من گذاشت. میز گردی که ما دور آن نشسته بودیم در مقابل دری که به باغ گل سرخ باز شده بود قرار داده شده و آفتاب اوایل پائیز با همه زیبایی‌های خود، به داخل اطاق می‌تابید. لوئی در خدمت ما بود و غذا‌ها را که بیشتر از جنگل مجاور به دست آمده بود، به نوبت جلوی ما قرار می‌داد. باغ قلعه هم قسمتی دیگر از غذا را که سبزیجات بود تدارک می‌نمود. شیرینی‌جات را هم مادموازل با دست‌های خود پخته بود.

کلمات کلیدی: رمان کلاسیک، کتاب پرفروش، دانلود رمان عاشقانه، رمان تاریخی خارجی، رمان عاشقانه خارجی، داستان و رمان تاریخی، ادبیات کلاسیک، دانلود رمان رایگان، رمان کلاسیک رایگان، دانلود پی دی اف رمان رایگان، دانلود pdf رمان، دانلود pdf رمان رایگان، مجموعه، ادبیات کلاسیک جهان، دانلود رمان تاریخیداستان تاریخی خارجی، استانلی وایمن، استنلی ویمن، دانلود رایگان کتاب رمان در خرقه سرخ رنگ، دانلود pdf کتاب رمان در خرقه سرخ رنگ،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.