دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی رویاهایم را می‌فروشم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی رویاهایم را می‌فروشم

کتاب صوتی رویاهایم را می‌فروشم داستان کوتاهی از رمان‌نویس، نویسنده، روزنامه‌نگار، ناشر و فعال سیاسی کلمبیایی، گابریل گارسیا مارکز است. وی یکی از نویسندگان پیشگام سبک ادبی رئالیسم بود، گابریل گارسیا ماکز برنده جایزه نوبل ادبیات در سال ۱۹۸۲ شد و او را بیش از سایر آثارش به خاطر رمان صد سال تنهایی در سراسر جهان می‌شناسند که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان است.

در قسمت آغازین کتاب صوتی رویاهایم را می‌فروشم می‌شنویم:

یک روز صبح، ساعت نه که روی تراس هتل ریویرای هاوانا، زیر آفتاب درخشان داشتیم صبحانه می‌خوردیم، موجی عظیم چندین اتومبیل را که آن پایین در امتداد دیوار ساحلی، درحرکت بودند یا توی پیاده‌رو توقف کرده بودند، بلند کرد و یکی از آن‌ها را با خود تا کنار هتل آورد. موج حالت انفجار دینامیت را داشت و همه آدم‌های آن بیست طبقه ساختمان را وحشت‌زده کرد و در شیشه‌ای بزرگ ورودی را به‌صورت گرد درآورد. انبوه جهانگردان سرسرای هتل با مبل‌ها به هوا پرتاب شدند وعده‌ای از طوفان تگرگ شیشه زخم برداشتند. موج به‌یقین بسیار بزرگ بود، چون از روی خیابان دوطرفه میان دیوار ساحلی و هتل گذشت و با آن قدرت، شیشه را از هم پاشید.

کلمات کلیدی: کتاب صوتی رویاهایم را می‌فروشم، داستان کوتاه رویاهایم را می‌فروشم، مجموعه داستان گابریل گارسیا مارکز، کتاب گویا رویاهایم را می‌فروشم، دانلود کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی گابریل گارسیا مارکز،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.