دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی قدرت من هستم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی قدرت من هستم

این کتاب نسخه خلاصه‌ای از کتاب صوتی قدرت من هستم، اثر ارزشمند کشیش و سخنران انگیزشی جول اوستین است. این اثر در سال 2015 چاپ شد و به یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کتاب‌های اوستین تبدیل گشت.

نویسنده در این اثر، به صورت کامل درباره‌ی قدرت کلام و "من هستم"‌هایی که بر زبان می‌آورید صحبت می‌کند. زیرا من هستم‌هایی که از زبان شما خارج می‌شوند، موفقیت و یا شکست را برایتان همراه می‌آورند.

جول اوستین در این کتاب صوتی به دنبال یادآوری این نکته‌ی بسیار مهم است که انسان با فکر کردن به هر چیزی و با انتخاب هر صفتی برای خود، آن را به سمت خود جذب می‌کند. به عبارت دیگر شما چه از صفات خوب و چه از صفات بد میان جمله "من هستم" استفاده کنید در واقع آن را به سمت خود کشانده‌اید. بسیاری از مشکلات زندگی در قدرت من هستم‌هاتمان پنهان شده است.

در بخشی از کتاب صوتی قدرت من هستم می‌شنویم:

«برخی از مردم حتی یک‌بار هم نگفته‌اند «من زیبا هستم. من جذابم». آن‌ها بیشتر روی نقص‌های خود و روی آنچه در مورد خودشان دوست ندارند تمرکز می‌کنند و دائم به این توجه می‌کنند که کم‌وزیادهای زندگی‌شان در کجاست. زمانی که می‌گویید «من زیبا هستم»، زیبایی می‌آید و دنبال شما می‌گردد. جوانی می‌آید و دنبال شما می‌گردد. تازگی و شادابی می‌آید و دنبال شما می‌گردد. هیچ‌کس دیگر نمی‌تواند این کار را برایتان انجام دهد. این باید از زبان خود شما بیرون بیاید».

«در اغلب مواقع، هدف و رسالتی که خداوند برای شما در نظر گرفته است بسیار بالاتر از جایگاهی است که خودتان برای خود در نظر گرفته‌اید. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که در جایگاه فعلی خود، وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهید و تمام تلاش خود را به کار گیرید. در این صورت ترفیع، فراوانی و فرصت‌هایی در مسیر زندگی شما قرار خواهند گرفت که هم‌اکنون حتی قادر به تصور آن‌ها نیستید».

کلمات کلیدی: پرفروش ترین نیویورک تایمز، کتاب پرفروش، آموزش خودباوری، قدرت کلام، جملات انگیزشی، افزایش اعتماد به نفس، تغییر در خود، آموزش بالا بردن اعتماد به نفس، خودباوری، خودشناسی، از بین بردن افکار منفی، آموزش اعتماد به نفس، The Power of I Am، Joel Osteen، نگرش مثبت، مثبت اندیشی، خودسازی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.