دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تردی مکس رو قورت بده

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تردی مکس رو قورت بده

به دنیای آرزوها خوش آمدید.

تریدی مکس جهانی است که رویاهایتان را به واقعیت بدل می کند.

من در این آموزش قصد دارم با ساده ترین مثال ها شما را با دوستی آشنا، آشنا کنم که تخیلات شما را به واقعیت تبدیل کند پس در هنگام خوابیدن این مطالب مجیط مکس باز باشد و قدم به قدم با من همراه بشید به شما این اطمینان را می دهم اگر حتی چیزی از سه بعدی نمی دانید با این آموزش ها کاملا آن را خلق خواهید کرد. در این آموزش سعی کردم به طور مفصل مطلب را باز کرده و آموزش بدم پس خاطر جمع باشید با این آموزش ها شما هیچ احتیاجی به کلاس های بیرون نخواهید داشت.

کلمات کلیدی: سه بعدی سازی، آموزش 3d max، تریدی مکس، آموزش نرم افزار 3dmax، 3D MAX، آموزش آسان تریدی مکس، آموزش انیمیشن، ترفند های 3dmax، آموزش نرم افزار سه بعدی سازی، نرم افزار 3D max،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.