دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش فتوشاپ

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش فتوشاپ

مطالب کتاب آموزش فتوشاپ نوشته عصمت نوروزی و مهدی سنجه ونلی بر اساس استانداردهای آموزشی مقالات و تحقیقات نکات و مطالب خواندنی بسیاری وجود دارد که موجب تقویت آموزشی و تشویق مخاطبین می‌شود و طراحی نمایش‌ها با استفاده از این نرم‌افزار بسیار آسان بوده و مخاطبین می‌توانند صفحات زیبا با جلوه‌های ویژه ایجاد کنند. نرم‌افزار Adobe Photoshop متعلق به شرکت Microsoft و یکی از قوی‌ترین نرم‌افزارهای طراحی و فایل‌های نمایشی برای ارائه مطالب تصویری و انیمیشن و... است.

نرم‌افزار فتوشاپ از جمله نرم‌افزارهایی است که به کمک این نرم‌افزار می‌توانیم تصاویر یا عکس خود را ویرایش کنیم حتی می‌توانیم با این نرم‌افزار به وجود بیاوریم این نرم‌افزار توسط شرکت  adobeساخته‌شده با این نرم‌افزار می‌توانیم نرم‌افزارهایی که مثل این نرم‌افزار کار می‌کنند و می‌توان بروی فیلم‌ها ویرایش داشته باشند اما از فتوشاپ مخصوص تصاویر استفاده می‌شود.

نرم‌افزار فتوشاپ یکی از نرم‌افزارهای گرافیکی است که  bitmapاساس آن است. این نرم‌افزار برای ویرایش تصاویر. طراحی و مواردی همچون گرافیکی و چاپی یا غیره کاربرد دارد که کاربران از آن استفاده می‌کنند. این نرم‌افزار با چاپگرها و دستگاه‌های خروجی فیلم به‌صورت استاندارد است.

امروزه نرم‌افزار فتوشاپ یکی از مهم‌ترین و ارزشمندترین نرم‌افزار به شمار می‌رود که از جمله لایه‌ها و متن و فیلم‌ها و غیره را آغاز و همراهی می‌کند در واقع پشتیبانی می‌کند. از این نرم‌افزار برای نشان دادن عکس‌هایی مثل سیاه‌وسفید را در یک صفحه که رنگ آن تک‌رنگ باشد استفاده می‌شود. این نرم‌افزار پرکاربرد در سال ١۹۸۷ توسط یک دانشجوی دکترا در دانشگاه میشیگان توانست تصاویر سیاه‌وسفید را در صفحه خالی نشان دهدو توسط برادرش جان نول که در بخش جلوه‌های صنعتی و فیلم مسئولیت داشت این نرم‌افزار را به یک تصویر برنامه ویرایش کامل یافته معرفی کرد.

این دو برادر تصمیم گرفتن نام این نرم‌افزار را تغییر دهند. درسال ١۹۸۸ شروع به فروش عکس و نرم‌افزارهای تجاری و غیره کردن به همین دلیل اسم آن را فتوشاپ گذاشتن در سال ١۹۸۸ بین این برادران و شرکت adobe بسته شد و تمام‌کارهای فتوشاپ به این شرکت فروخته شد و این دو برادر کار خود را از طریق فروش این نرم‌افزار شروع کردن و اولین فروش آن‌ها در سال ١۹۹۰ منتشر شد.

کلمات کلیدی: فتوشاپ، آموزش حرفه ای فتوشاپ 14، Adobe Photoshap CC، آموزش نرم افزار photoshap، ترفند فتوشاپ، آموزش فتوشاپ، کتاب آموزش فتوشاپ، آموزش نرم افزار فتوشاپ، آموزش جلوه های تصویری فتوشاپ، آموزش ادیت عکس، Photoshop Tutorials، فوتوشاپ CS4، نرم افزار گرافیکی، آموزش نرم افزار گرافیکی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.