دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش ترفندهای فتوشاپ

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش ترفندهای فتوشاپ

فتوشاپ نرم افزاری بسیار کار آمد و همچنین تخصصی در زمینه کار با عکس و افکت گذاری و بسیاری از گزینه های دیگر است که میشود بر روی تصاویراعمال کرد. تمام عکاسان از آماتور گرفته تا حرفه ای همگی با آن آشنا هستند. شاید شما هم علاقه به یادگیری برخی از قسمت های فتوشاپ که بیشتر به کارتان می آید داشته باشید اما تا کنون فرصت این کار را بدست نیاورده اید.
در این کتاب سعی شده است برخی از قسمتهای مهم و ترفندهایی که به سادگی قابل یادگیری هستند و برای اعمال آن بر روی تصاویر شخصی و یا عکسهایی که با دروبین شخصیتان گرفته اید آموزش داده شود. با خواندن و تمرین بر روی آن می توانید  عکسهایتان را زیبا کنید و از آنها بعنوان کارت پستال و یا پس زمینه ویندوز خود استفاده کنید، می توانید آنها را چاپ کرده، همانند تابلویی بر روی دیوار منزلتان مورد استفاده قرار داده تا دیگران هم از دیدن آنها لذت ببرند. تمامی نرم افزارهای که تاکنون شناخته اید همگی دارای ترفندهایی هستند که بسیار بکار می آیند.
در اینجا ما فقط ترفندهای فتوشاپ را آموزش داده ایم، و تلاش نموده ایم متن را با تصویر تلفیق نموده که هم بسیار جذاب شود و هم در امر یادگیری کمک شایانی به خواننده کند. در انتهای کتاب نیز نوار ابزارهای فتوشاپ از اولین ورژن تا ورژن 6 که جدیدترین نرم افزار تولیدی شرکت ادوبی می باشد را جهت آگاهی شما از تغییرات صورت گرفته در فتوشاپ گنجانده ایم، تعدادی از عکسهایی را هم که بر روی آنها افکتهای زیبایی اعمال شده است آورده ایم و یقین داریم مورد توجه شما قرار خواهد گرفت.

کلمات کلیدی: آموزش فتوشاپ، آموزش ادیت عکس، آموزش نرم افزار photoshap، نرم افزار فتوشاپ، نرم افزار گرافیکی، ترفند فتوشاپ، دانلود کتاب آموزشی، آموزش نرم افزار فتوشاپ، کتاب آموزش ps،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.