دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش نرم افزار Microsoft Word 2016

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش نرم افزار Microsoft Word 2016

رضا بهرامی راد کتاب آموزش نرم افزار Microsoft Word 2016 را با تلاش فراوان و با در نظر گرفتن اینکه کاربر با این نرم افزار کار نکرده، از منابع مختلف اعم از سایت‌های اینترنتی، فیلم‌های آموزشی و کتاب‌های آموزشی در زمینه آموزش نرم افزار Word، جمع‌آوری و تدوین کرده است.

نرم افزار Microsoft Word معمولاً جزو اولین نرم افزارهایی است که علاقه مندان به آشنایی با فناوری اطلاعات تمایل به آموختن آن دارند. این نرم افزار با توجه به گسترده وسیع کاربردهای آن، تقریباً برای هر فردی (بدون توجه به جایگاه و موقعیت شغلی و اجتماعی او) قابل استفاده است. 

اگر بخواهید به هر دلیلی، متنی را به صورت تایپ شده و با صفحه آرایی زیبا وارد کامپیوتر کنید، استفاده از نرم افزار Microsoft Word یکی از بهترین انتخاب‌ها و چه بسا بهترین انتخاب شما خواهد بود. این نرم افزار علی رغم اینکه به واژه پرداز معروف است قادر می‌باشد صفحات تایپ شده شما را به زیباترین صورت و با استفاده از عناصر گرافیکی مختلف صفحه آرایی کند. 

در حال حاضر یادگیری نرم افزار Word، یکی از ضروریات تمام دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف است. دانشجویان بایستی نتیجه گزارش انجام کار و پروژه، مقالات علمی، پایاننامه، رساله و تالیفات خود را به صورت مرتب و براساس قواعد درست و اصولی تنظیم کنند. نرم افزار Microsoft Word، تمام قابلیت‌های لازم را برای انجام این کار را داراست.

کلمات کلیدی: آموزش فارسی office 2016 pdf، آموزش کاربردی Word 2016، آموزش نرم افزار واژه پرداز، آموزش Word 2016، آموزش ورد 2016، آموزش تصویری Word 2016، آموزش سریع ورد، Microsoft Word 2016، آموزش نرم افزار Endnote x7، نرم افزار ورد 2016، آموزش ورد 2016 pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.