دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب توهمی به نام استعداد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب توهمی به نام استعداد

در کتاب توهمی به نام استعداد نوشته‌ی میلاد علیزاده، به واژه استعداد پرداخته شده و تخقیقات جالبی که در این زمینه انجام شده را مورد بررسی قرار می‌دهد.

همه انسان‌ها می‌خواهند در زندگی خودشان کارهای بسیار بزرگی را انجام بدهند و دنیا را تغییر بدهند ولی وقتی خودشان را با انسان‌های موفق مقایسه می‌کنند، احساس می‌کنند که آن‌ها استعداد ذاتی داشته‌اند و به خاطر همین توانسته‌اند به موفقیت‌های بهتر و بزرگتر دست پیدا کنند. 

آن‌ها در این شرایط بسیار ناامید می‌شوند، چون فکر می‌کنند که استعداد ندارند و به خاطر این نمی‌توانند به آرزوهایشان دست پیدا کنند و کسانی که توانسته‌اند به آروزهای خودشان برسند، حتما استعداد داشته‌اند و کسانی که استعداد ندارند نمی‌توانند به جایی برسند!

ولی اگر به این ماجرا با زاویه متفاوتی نگاه کنیم، می‌بینم که ما فقط ظاهر ماجرا را می‌بینیم و از پشت صحنه افراد موفق هیچ چیزی را نمی‌بینیم. 

اما وقتی که به پشت صحنه‌های انسان‌های موفق نگاه می‌کنیم می‌بینیم که آن‌ها قبل از اینکه به موفقیت برسند، هزاربار شکست خورده‌اند، بی‌خوابی کشیده‌اند، سختی‌های زیادی را تحمل کرده‌اند و در نهایت توانسته‌اند به آن جایگاه دست پیدا کنند. 

انسان‌های موفق در یک ویژگی مشترک هستند و آن ویژگی این است که هیچ وقت ناامید نشده‌اند و به مسیری که انتخاب کرده‌اند ایمان داشته‌اند و هر روز تلاش خودشان را بیشتر کرده‌اند و در نهایت توانسته‌اند به آن چیزی که می‌خواهند دست پیدا کنند.

کلمات کلیدی: خودسازی، استعدادیابی، پرورش استعدادهای خود، کشف استعداد، استعداد چیست، مفهوم استعداد، شناسایی استعداد، تفاوت استعداد و توانایی، تغییر زندگی، موفقیت شخصی، موفقیت در زندگی، موفقیت در زندگی شخصی و کاری، کشف استعداد درونی، راههای شکوفایی استعداد، تغییر در خود، آموزش خودباوری، خودباوری، نگرش مثبت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.