دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پازل سخنرانی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پازل سخنرانی

پازل سخنرانی: یادگیری سخنرانی و مهارت های کلامی و ارتباطی بصورت علمی و اجرایی

آیا دوست دارید که در مقابل دوستان، همکاران وفامیل به‌خوبی صحبت کرده و ارتباط برقرار نمایید؟

آیا دوست دارید که در جمع همکاران و رئیستان براحتی صحبت کرده و نظراتی متقاعدکننده ایراد نمایید؟

آیا دوست دارید که با به دست آوردن توانایی در ارائه مطالب و فن بیان، موقعیت‌های کاری متمایزی به شما پیشنهاد شود؟

آیا دوست دارید که براحتی کالایی را بفروشید و خریدار راضی از خریدش باشد؟

بسیار برای ما پیش‌آمده که ازصحبت‌های یک سخنران به وجد آمده و پر از شور و اشتیاق شده باشیم و بخواهیم که مانند او سخنرانی کنیم و دیگران را به وجد بیاوریم!

اگر دوست دارید که بتوانید در مسیر شغلی و زندگی خود با افراد مختلف، دوستان و همکاران و اعضای خانواده و فامیل، خوب ارتباط برقرار کرده و با فن بیان قوی وقدرت سخنرانی خود، آن‌ها را مجذوب کرده و بتوانید توانائی‌های خود را به بیان نمائید، این کتاب می‌تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

واقعیت دردناکی است که از ابتدای کودکی تا به الان، هر کاری که خواستیم انجام دهیم دیگران ما را نهی کرده والبته جایگزینی هم برای آن نداشتند! بگونه‌ای کنترل شدیم که هر حرفی در بسیاری موارد سرکوب‌شده و ما را یک انسان محافظه‌کار بار آورده‌اند که حتی حاضر به دفاع از مواضع و بیانات خود نیستیم!

حتی با توجه به استعدادها و تخصص خوبی که درزمینه کاری خود داریم، به دلیل همین شکل‌گیری ذهنیت‌های منفی، اظهارت و بیانات راهگشا و…، در پشت زبان ما مخفی‌شده و همچنان یک انسان عادی شناخته می‌شویم.

با استفاده از مطالب این کتاب و به‌کارگیری اصول بیان‌شده درآن و تمرینات ادامه‌دار، شما براحتی تبدیل به یک سخنران حرفه‌ای شده که مهارت سخنرانی در جان ‌و دل شما نفوذ کرده و با شور و حرارت در هر جمعی، به صحبت و بیان نظرات خود خواهید پرداخت.

اگر احساس می کنید که برای موفقیت روز افزون خود نیاز به دانستن مهارت سخنرانی و مهارت های ارتباطی- کلامی دارید، خواندن این کتاب بسیار به شما کمک می کند.

کلمات کلیدی: آموزش سخنرانی، سخنرانی حرفه ای، ترفندهای سخنرانی، آموزش ارئه، سخنوری، راه های ارائه موفق، نحوه سخنرانی، کاهش ترس از سخنرانی، کاهش استرس سخنرانی، فن بیان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.