دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه از قدرت کلاممان در زندگی به نفع خود استفاده کنیم؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه از قدرت کلاممان در زندگی به نفع خود استفاده کنیم؟

کتاب چگونه از قدرت کلاممان در زندگی به نفع خود استفاده کنیم؟ اثر جول اوستین به مسئله‌ی قدرت کلام و توانایی سخنرانی می‌پردازد، چیزی که اکثر افراد به آن توجه نمی‌کنند و از آن بر علیه خود استفاده می‌کنند.

هرگاه حرفی می‌زنیم و واژه‌ای بر زبان می‌آوریم در واقع داریم به آن اجازه می‌دهیم که در زندگی ما اتفاق بیفتد. اگر می‌خواهید بدانید که پنج سال دیگر کجا و در چه حال خواهید بود، به حرف‌هایی که امروز در مورد خود می‌زنید دقت بیشتری داشته باشید.

افکار منفی مثل «من جذاب نیستم، من قوی نیستم، من هیچ‌وقت نمی‌توانم پدر یا مادر خوبی باشم، من هیچ‌وقت موفق نخواهم شد، من هیچ‌وقت نمی‌توانم به آنچه می‌خواهم برسم» مدام به سراغ ما می‌آیند اما در این کتاب یاد می‌گیرید که چگونه با قدرت کلام خود بر این افکار منفی غلبه کنید.

یاد می‌گیرید که کلماتتان را در همان مسیری بیان کنید که دوست دارید زندگیتان در آن مسیر به پیش برود. هر نوع افکاری چه خوب یا بد به ذهن ما ناخواسته خطور می‌کنند اما ما در این کتاب متوجه می‌شویم که تنها همین که این افکار وارد سر ما می‌شوند در زندگی ما به وجود نمی‌آیند، بلکه وقتی که آن‌ها را به زبان می‌آوریم در زندگی ما شکل واقعی پیدا کند.

مثلا اگر دوستی از شما پرسید چه خبر؟ شما نباید از نگرانی‌ها و مشکلاتتان با او صحبت کنید و به آن‌ها جان دهید. یاد می‌گیریم که شرایط فعلی خود را توصیف نکنیم بلکه شرایطی که خواهان آن هستیم را توصیف کنیم و بر زبان بیاوریم.

کلمات کلیدی: فن بیان، روانشناسی ارتباطات، متن انگیزشی، جملات مثبت، کتاب ارتباطات، کتاب قدرت بیان، قدرت کلام، مهارت های گفتاری، ارتباطات کلامی، مهارت های سخنرانی، هنر سخنوری، جذابیت در رفتار، آموزش فن بیان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.