دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب معجون ارتباطات

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب معجون ارتباطات

عباس چیذری در کتاب معجون ارتباطات، سعی کرده تا مواردی را که در مدارس باید آموزش می‌دادند ولی این کار صورت نگرفته، بیان کند تا با رعایت این نکات به ظاهر ساده ولی معجزه‌گر، ارتباطات زیبایی را در زندگی تجربه کرده و در آرامش و لذت به موفقیت‌های بی‌نظیری دست یابید.

شما با مطالعه این کتاب الکترونیکی، سعی می‌کنید جزو نفرات اندک جامعه باشید که برای آموزش و رشد خودشان وقت گذاشته و قطعاً این افراد آینده‌ای متفاوت از اکثریت جامعه خواهند داشت. 

شما صبح که از خواب بیدار می‌شوید تا شب که به خواب می‌روید با افراد زیادی ارتباط دارید. افراد خانواده، همسایه‌ها، مردم خیابان، همکاران، رئیس، مشتری، شرکای تجاری و ده‌ها نفر دیگر که عمده مشکلاتی که در زندگی با آن مواجه می‌شویم بخاطر مشکلاتی است که با این افراد داریم و باعث ناراحتی و حال بد ما می‌شود. 

بسیاری از خانواده‌ها از صبح که بیدار می‌شوند با هم بحث و دعوا دارند و زندگی را به کام هم تلخ می‌کنند. 

با همسایه‌ها و یا مردم خیابان دچار مشکل شده و  وقت و پول خود را صرف حل این مشکلات از راه‌های قانونی می‌کنند و جز اعصاب خرد و وقت تلف شده چیزی عایدشان نمی‌شود. در محیط‌های کاری با همکاران، شرکا، مشتریان و مدیرانشان با مشکلات بزرگی مواجهند و هیچ راه حلی برای آن پیدا نمی‌کنند. 

ما انسان‌ها موجودات اجتماعی هستیم و به همدیگر نیاز داریم و این نیازمندی در ژن‌های ما قرار داده شده، پس اگر راه‌های ارتباط درست با همدیگر را بلد نباشیم، هر روز زندگیمان به جهنمی می‌ماند که آرزوی خلاصی از آن را داریم و برعکس اگر هنر ارتباطات را بدانیم، زندگیمان بهشتی خواهد بود که در آن با آرامش و لذت روزگار را سپری خواهیم کرد و دیگران به ما کمک خواهند کرد که موفقیت و رشد را بدست آوریم. زیرا انسان فقط با ارتباطات درست می‌تواند در زندگی به آرامش، پول و موقعیت اجتماعی مناسب دست یابد.

در بخشی از کتاب معجون ارتباطات می‌خوانیم:

ابتدایی‌ترین کار برای مواجهه با انتقاد این است که آن را به خوبی گوش دهیم تا متوجه شویم که انتقاد از روی دلسوزی است یا مسائل دیگر، و آیا درست است یا نادرست؟

بعد از این مرحله نوبت به تشکر از انتقاد کننده است که به ما توجه داشته و کمک می‌کند تا بهتر عمل کنیم. می‌توانیم با جملاتی مانند: متشکرم که نظرتان را گفتید - ممنون که مرا از این موضوع آگاه کردید یا جملات مشابه از او تشکر کنیم.

کلمات کلیدی: رفتارهای اجتماعی، موفقیت در زندگی، فرهنگ و رفتار اجتماعی، روانشناسی رفتاری، مهارت های اجتماعی، چگونه جذاب صحبت کنیم، تقویت فن بیان، مهارت های گفتاری، ارتباط بین اشخاص، ارتباطات انسانی، ارتباطات کلامی، بهبود روابط اجتماعی، روابط اجتماعی، برقراری ارتباط با دیگران، آموزش فن بیان، بهبود ارتباطات، طریقه صحبت کردن با دیگران، تمرینات فن بیان pdf، دانلود کتاب آداب معاشرت pdf، مهارت گفتاری، ارتباط گفتاری، ارتباط موثر با دیگران، مهارت های رفتاری، تکنیک های آداب معاشرت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.