دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب گربه‌ای که عاشق من شد!

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب گربه‌ای که عاشق من شد!

کتاب گربه‌ای که عاشق من شد! به قلم منیره سادات امامی، پنج داستان کوتاه طنز درباره حیوانات خانگی برای کودکان دبستانی است.

در بخشی از کتاب گربه‌ای که عاشق من شد! می‌خوانیم:

روزهایی که مرغ یا ماهی داریم، گربه‌ی کج و کوله‌ی من پشت پنجره‌ی آشپزخانه می‌آید و با آن قیافه‌ی چندش آورش اشتهایمان را کور می‌کند. پدرم استخوان‌ها و پوست و پلاس‌ها را در یخچال نگه می‌دارد برای یک گربه‌ی دیگر که هر از گاهی افتخار داده و سری هم به خانه‌ی ما می‌زند!

پدرم چشم به راه گربه‌ی سفید پشمالو و چشم آبی خودش است تا بیاید. وقتی که گربه‌ی ناز و ملوس پدرم می‌آید، گربه‌ی بدریخت من با لنگه دمپایی دور می‌شود تا مزاحم غذا خوردن گربه‌ی اشرافی‌اش نشود پدرم مانند یک بادیگارد بالای سر گربه‌ی نازش می‌ایستد تا او غذایش را با خیال راحت نوش جان کند.

کلمات کلیدی: کتاب داستان کودک، داستان بچگانه، قصه های کودکان، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، داستان کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، دانلود کتاب کودک، کتاب کودک،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.