دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب جهان‌های موازی و NLP در قانون جذب

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب جهان‌های موازی و NLP در قانون جذب

کتاب جهان‌های موازی و NLP در قانون جذب اثر جمال پورمینه درباره‌ی بررسی عملکرد ذهن انسان‌ها است این قانون می‌گوید همه‌ی انسان‌های جهان از هر رنگ، تیره، مذهب، زبان و ملیتی دارای یک رشته عصبی کاملا مشابهی هستند.

این قانون به این معنی است که تک تک انسان‌ها می‌توانند درست به اندازه اولین ثروتمند جهان پول تولید کنند به شرطی که باورهایشان را در مورد پول به مانند نفر اول جهان قوی و نامحدود کنند.

جهان هستی موتور محرکی دارد بنام قانون جذب، طبق قانون جذب جهان بی‌نهایت شکل دارد که با توجه به باورهای انسان‌ها به هر یک از مردم یک شکل را از خودش نشان می‌دهد مثلا شخصی در شرایطی زندگی می‌کند که از نظر مالی خیلی پولدار است و مرتب اتفاقاتی را تجربه می‌کند که درآمدش را بیشتر می‌کند. ممکن است شخص دوم همسایه یا برادر نفر اول باشد ولی از نظر مالی اتفاقات و شرایطی را تجربه می‌کند که همیشه بدهکار است و از نعمت‌ها و امکانات دنیا بی نصیب است همه ما این افراد را دیده‌ایم و می‌شناسیم. اصول علمی جهان‌های موازی می‌گوید.

جهان ما دارای بی نهایت شکل است که در هر زمینه‌ای با توجه به باورهای بنیادی ما یک شکل خاص از خودش به ما نشان می‌دهد نفر اول باورهای تمیز و قشنگی در مورد پول دارد به همین جهت این باورها اندیشه‌هایی تولید می‌کنند که جنس آن‌ها از جنس پول به دست آوردن است و همین اندیشه از مغز او به کیهان ساطح می‌شود و کائنات هم بدون کوچکترین تبعیض یا اشتباهی دقیقا هم جنس همین اندیشه را در قالب ایده‌ها - اتفاقات و شرایط پول ساز به او بر میگرداند نفر دوم هم در طول زندگی روزمره باورهای بیمار و ضد پول در ناخودآگاهش تولید می‌شود و همین باورها مولد اندیشه‌های ضد پول هستند به همین جهت هر چقدر هم تلاش می‌کند و هر شغلی را هم که انتخاب می‌کند نتیجه نمی‌گیرد و درآمدش تغییر نمی‌کند.

کلمات کلیدی: قانون جذب، NLP در قانون جذب، تفاوت NLP و قانون جذب، ان ال پی و قانون جذب، NLP، NLP چیست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.