دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی داستان زنی که مردش را گم کرد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی داستان زنی که مردش را گم کرد

راوی :  امیر اردلان داودی

توضیحات : زنی که مردش را گم کرد نام داستان کوتاهی از صادق هدایت است که در سال ۱۳۱۲ در مجموعه سایه‌روشن به چاپ رساند. این داستان به امور و روابط زنی مازوخیست می‌پردازد و سرانجام آن را در جامعه،  فرودست معاصرِ نویسنده به تصویر می‌کشد.   ظاهرا نویسنده سعی داشته با نوشتن این داستان کوتاه، خصوصیات بیشتر زن های ایرانی را بنویسد. فرهنگ های غلط مردسالارانه که برای زنان جامعه ما نه تنها آزار دهنده نیست، بلکه به نوعی عادت خوب تبدیل شده است…!  داستان کمی قدیمی است، اما هنوز نیز می توان این نوع  فرهنگ را در بسیاری از زنان ایران یافت.

کلمات کلیدی: کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی داستان، کتاب صوتی زنی که مردش را گم کرد، دانلود کتاب های صادق هدایت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.