دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی مهمترین روش‌های مثبت فکر کردن چیست؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی مهمترین روش‌های مثبت فکر کردن چیست؟

هدف کتاب صوتی مهم‌ترین روش‌های مثبت فکر کردن چیست؟ این است که به آنچه خوب است و آنچه زیباست فکر کنید تا خودتان به‌ نهایت خوبی و آنچه لیاقتش را دارید برسید.

در دنیایی که زندگی می‌کنیم با تمام مشکلاتی که وجود دارد، مثبت فکر کردن به مسائل می‌تواند سخت و از نظر بعضی اشخاص حتی می‌تواند غیر ممکن باشد. ولی طرز فکر ما به مشکلات اطرافمان می‌تواند راه‌گشای زندگی ما از منجلاب فکرای منفی باشد.

اگر هر روز و حتی شب‌ها مواقع خواب به افکار منفی فکر کنید مطمئن باشید که هر روز مشکلات، بدبختی‌ها، قسط‌ها، بیماری و خیلی از مسائل دیگه کم که نمی‌شود هیچ، بلکه بیشتر هم می‌شود. فکر منفی ۷۰ برابر قوی‌تر از فکر مثبت هست و شاید منفی فکر کردن با مسائل اطرافمان خیلی ساده‌تر باشد تا بخواهید مثبت فکر کنید. ولی مطمئن باشید که با رعایت چند نکته ساده می‌توانید افکارتان رو تغییر بدهید تا زندگیتان تغییر کند. در این کتاب چند نکته ساده بیان می‌شود تا بتوانید به راحتی مثبت فکر کنید.

کلمات کلیدی: تاثیر افکار مثبت در زندگی، افکار مثبت روزانه، کتاب صوتی مهمترین روش‌های مثبت فکر کردن چیست، کتاب گویا مهمترین روش‌های مثبت فکر کردن چیست، تفکر مثبت، افکار مثبت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.