دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب خانواده و اقتصاد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب خانواده و اقتصاد

کتاب خانواده و اقتصاد به قلم علی شهنوازی به معرفی و بررسی مواردی چون کارآفرینی، ایجاد اشتغال، هماهنگی میان قوا، حمایت از تولید ملی و حمایت از واحدهای کوچک و متوسط می‌پردازد.

در بخشی از کتاب خانواده و اقتصاد می‌خوانیم:

مطلبی که با تولید ملّی ارتباط تنگاتنگ دارد موضوع ارزش افزوده است. ارزش افزوده همان‌طور که از نامش پیداست ارزشی است که به اقتصاد اضافه می‌گردد. البته از آن جا که در محاسبه‌ی ارزش افزوده از مفاهمیم حسابداری استفاده می‌گردد لذا استفاده از لفظ ارزش افزوده تا حدی دارای اشکال است. به هر صورت همان‌طور که شاعر کلمات معمولی را هنرمندانه کنار یکدیگر قرار داده و با کلمات آشنا، جملات جدید و تحسین بر انگیزی ایجاد می‌کند تولیدکننده‌ی کشاورزی نیز با تولید تخم مرغ و تبدیل آن به تخم مرغ نطفه‌دار و سپس گوشت و انواع غداهای مختلف ایجاد ارزش نموده و در این مسیر علاوه بر تأمین نیاز جامعه، با ایجاد اشتغال برای کار، سرمایه و زمین به سایر اهداف اقتصادی نیز کمک می‌کند.

همان‌طور که درجات مختلفی از شعر داریم، ایجاد ارزش افزوده نیز درجات مختلف دارد. در مفهوم اقتصاد مقاومتی و تولید ملّی ضروری است سهم بیشتری از ارزش افزوده توسط عوامل تولیدی ایرانی صورت پذیرد. این که زعفران را ما در مرند و بناب تولید کنیم و محصولات با ارزش افزود‌ آن در سایر کشورها تولید گردد متضاد با مفهوم اقتصاد مقاومتی است.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب اقتصاد، اقتصاد و خانواده، کتاب اقتصاد خانواده، اقتصاد خانواده pdf، اقتصاد و خانواده pdf، مقاله اقتصاد و خانواده، تاثیر اقتصاد بر خانواده، pdf کتاب اقتصاد و خانواده،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.