دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بیزینس استارت آپ

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بیزینس استارت آپ

کتاب بیزینس استارت آپ نوشته‌ی استیو مقدم، مسائل مختلفی که در راه‌اندازی یک بیزنس استارت آپ باید در نظر بگیرید، بیان می‌کند.

در بخشی از کتاب بیزینس استارت آپ می‌خوانیم:

در ابتدای کار، همه انگیزه دارند اما در قدم‌های بعدی و در مواجهه با مسائل، مشخص می‌شود که چقدر آن انگیزه واقعی بوده است. پس، قبل از هر اقدامی مشخص کنید چقدر برای راه‌اندازی بیزنس جدید انگیزه دارید. برخی فکر می‌کنند همانطور که بقیه توانستند بیزنس جدید راه بیندازند، پس آن‌ها هم می‌توانند. ولی چون آن انگیزه به خاطر شور اولیه بوده و با واقعیت منطبق نبوده، در ادامه راه به مرور از بین می‌رود. یعنی اساس انگیزه برمبنای هیجان‌زدگی بوده نه انگیزه واقعی. برای اینکه متوجه شوید که انگیزه واقعی است و تحت تأثیر هیجانات آنی قرار نگرفته‌اید، بهتر است که به خودتان زمان بدهید تا ببینید آیا باگذشت زمان به همان اندازه، انگیزه و شور و هیجان برای شروع کار را دارید یا  نه.

کلمات کلیدی: استارتاپ، استارت آپ، موفقیت استارتاپ ها، راه اندازی استارتاپ، چگونگی راه اندازی استارتاپ، مراحل شروع استارت آپ، مدل درآمدی استارتاپ، مدل های درآمدی استارتاپ ها، ایده های استارتاپی، انواع استارتاپ، تعریف استارتاپ، چگونه یک استارتاپ را شروع کنیم، موفقیت در کسب و کار، کسب و کار موفق، ایده کسب و کار، کسب درآمد، دانلود کتاب کارآفرینی، ایده های کارآفرینی، روش های کارآفرینی، طرح کسب و کار، چطور یک کسب و کار را شروع کنیم، کسب و کار، درآمدزایی، اصول کسب و کار، آموزش کارآفرینی، نگیزه در کارآفرینی، راه اندازی کسب و کار، موفقیت در کار، دانلود pdf کتاب بیزینس استارت آپ، دانلود رایگان کتاب بیزینس استارت آپ، مجموعه بیزینس هوشمندانه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.