دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چشم انداز بازاریابی با شبکه‌های اجتماعی در سال 2020

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چشم انداز بازاریابی با شبکه‌های اجتماعی در سال 2020

کتاب چشم انداز بازاریابی با شبکه‌های اجتماعی در سال 2020 نوشته‌ی مهران منصوری فر، به تحلیل بازاریابی اینترنتی در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف می‌پردازد.

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی از برترین انواع بازاریابی‌های آنلاین به شمار می‌روند که هر سال در حال توسعه و گسترش هستند. در این کتاب چشم‌اندازی از تغییرات جدید این حوزه بررسی می‌شود.

در بخشی از کتاب چشم انداز بازاریابی با شبکه‌های اجتماعی در سال 2020 می‌خوانیم:

طبق گزارشات مالی، پیش‌بینی‌ها و اطلاعات موثق سازمان‌های مختلف، هزینه تبلیغاتی که در سال 2019 در شبکه‌های اجتماعی صرف شد چیزی نزدیک به 80 میلیارد دلار در طول یک سال بود. با پیشرفته‌تر شدن ابزارها و توسعه شبکه‌های اجتماعی، پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال 2020 تا 102 میلیارد دلار و تا پایان سال 2024 به نزدیکی 150 میلیارد دلار برسد!

چنین ارقام حیرت‌انگیزی نشان می‌دهند که نه تنها شرایط فعلی رسانه‌های اجتماعی برای کسب‌وکارهای آنلاین بسیار عالی است، بلکه این شرایط طی سال‌های پیش رو نیز بهتر و بهتر خواهد شد. اگر می‌خواهید از این شرایط آگاه شوید و همگام با ترندهای روز این شبکه‌ها قدم بردارید، توصیه می‌کنیم حتماً مواردی که در ادامه بازگو می‌کنیم را به خوبی مطالعه کرده و روی آن‌ها فعالیت کنید تا تجارت شما هم به یکی از موفق‌ترین‌ها در زمینه خود در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شود.

کلمات کلیدی: بازاریابی شبکه های اجتماعی pdf، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی، بازاریابی اینترنتی، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی با تبلیغات، تجارت الکترونیک، موفقیت در کسب و کار، جذب مشتری، روش های جدید بازاریابی، روش های کسب درآمد، راه های بازاریابی، اصول بازاریابی، شیوه های جدید جذب مشتری، موفقیت شغلی، روش های تبلیغات، شبکه های اجتماعی در اینترنت، شبکه های اجتماعی، آموزش کارآفرینی، دانلود کتاب کارآفرینی، روش های کارآفرینی، کتاب بازاریابی در شبکه های اجتماعی، کتاب بازاریابی محتوایی در رسانه های اجتماعی، آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی، بهترین کتاب دیجیتال مارکتینگ، کتاب دیجیتال مارکتینگ،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.