دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بازاریابی اجازه‌ای چیست و چگونه می‌توان آن را پیاده سازی کرد؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بازاریابی اجازه‌ای چیست و چگونه می‌توان آن را پیاده سازی کرد؟

مهران منصوری فر در کتاب بازاریابی اجازه‌ای چیست و چگونه می‌توان آن را پیاده سازی کرد؟ شما را با نوعی بازاریابی آشنا می‌کند که بر رضایت و خواسته‌‌ی مشتری تأکید ویژه‌ای دارد و دقیقاً برعکس تبلیعات انبوهی که ناخواسته در معرض آن قرار می‌گیرید، عمل می‌کند.

در دنیای بازاریابی مدرن امروز ده‌ها نوع راهکار یا بهتر است بگوییم تکنیک خلق شده‌اند. در این میان مفاهیم زیادی هستند که اگرچه به ظاهر پیچیده و غیرمعمول به نظر می‌رسند اما کاربردهای زیادی در روند موفقیت کسب‌وکارها دارند. یکی از این مفاهیم مبحث بازاریابی اجازه‌ای است.

در بخشی از کتاب بازاریابی اجازه‌ای چیست و چگونه می‌توان آن را پیاده سازی کرد؟ می‌خوانیم:

بازاریابی اجازه‌ای یا Permission Marketing چیست؟
بازاریابی اجازه‌ای که در فارسی آن را با نام بازاریابی اذنی نیز می‌نامند نام یک مفهوم و اصطلاح از یک شیوه‌ی بازاریابی مدرن است که برای اولین بار در یک کتاب اقتصادی به همین نام در سال 1999 میلادی توسط آقای ست گودین (Seth Godin) که یک نویسنده و کارآفرین آمریکایی موفق است معرفی شد. 

بازاریابی اجازه‌ای یکی از تکنیک‌های مدرن و غیرسنتی برای معرفی و تبلیغ محصولات به مخاطبین از طریق کسب رضایت آن‌ها است. دقیقاً یک بازاریابی دیگر وجود دارد که نوع برعکس این مدل بازاریابی است که در ادامه آن را نیز معرفی می‌کنیم. 

پس اگر بخواهیم بازاریابی اجازه‌ای را خیلی ساده تعریف کنیم باید اینطور بگوییم که به ارائه تبلیغات (به ویژه تبلیغات اینترنتی) و معرفی محصولات و سرویس‌های یک کسب‌وکار به مشتریان با کسب اجازه آن‌ها به این منظور بازاریابی اجازه‌ای گفته می‌شود. در واقع معرفی محصولات یک تجارت به مشتریان در صورتی که خود مشتریان به انتخاب و رضایت خودشان این اجازه را به آن تجارت بدهند، بازاریابی Permission Marketing می‌باشد.

کلمات کلیدی: کتاب بازاریابی اینترنتی، دانلود کتاب بازاریابی pdf، دانلود رایگان کتاب مباحث بازاریابی، بازاریابی اجازه ای، بازاریابی اجازه ای چیست، کتاب بازاریابی اجازه ای، کتاب انواع بازاریابی، انواع بازاریابی pdf، اصول بازاریابی pdf، مباحث بازاریابی pdf، Permission Marketing،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.