دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ارز دیجیتال چیست؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ارز دیجیتال چیست؟

کتاب ارز دیجیتال چیست؟ به بررسی اطلاعات مفید و جامعی پیرامون این فناوری جدید در حوزه‌ی تجارت الکترونیک می‌پردازد.

امروزه افراد مختلفی به سراغ بازار‌های مالی برای سرمایه گذاری می‌روند. یکی از این بازار‌ها، بازار ارز‌های دیجیتال می‌باشد.  متاسفانه بیشتر افراد با این بازار آشنا نیستند و این موضوع سبب می‌شود تا کمی از دنیایی تکنولوژی عقب بمانند. ارزدیجیتال یا Cryptocurrency را می‌توان گونه جدیدی از پول دانست که تحت شبکه بلاک چین توسعه پیدا کرده‌اند. به عبارتی  ارز دیجیتال شکلی منحصر به فرد از پول دیجیتال می‌باشد که بر اساس علم رمزگذاری به وجود آمده است. 

این واژه انگلیسی رمز ارز از دو عبارت Crypto‌ به‌معنای رمز و Currency به‌معنای ارز تشکیل‌شده‌است. همچنین می‌توان اینگونه بیان کرد : کریپتوکارنسی‌ها در‌حقیقت نوعی پول اینترنتی هستند که با استفاده از تکنولوژی کریپتوگرافی (رمزنگاری) رمزگذاری می‌شوند و تمام ویژگی‌های پول‌های رایج را بجز ماهیت فیزیکی دارا هستند. می‌توان آن‌ها را با ارزهای دیگر مبادله کرد، با آن‌ها تراکنش‌های مالی انجام داد، و برای خرید کالا و خدمات از آن‌ها استفاده کرد. ارزهای دیجیتال بر روی تکنولوژی دفتر کل توزیع شده ایجاد شده اند، که تکنولوژی بلاکچین یکی از محصولات این فناوری محسوب می‌شود. اکثر ارزهای دیجیتال از شبکه بلاکچین استفاده می‌کنند. که استفاده از بلاکچین باعث شده است این ارزهای دیجیتال ویژگی‌هایی مثل:غیرمتمرکز بودن، شفافیت و غیرقابل تغییر بودن داشته باشند. 

 احتمالا شما که در حال مطالعه این متن هستید، درباره ارز‌های دیجیتال اطلاعاتی ندارید و قصد دارید تا در این باره مقداری اطلاعات بدست آورید. در این کتاب ما قصد داریم تا به صورت کامل درباره ارز‌های دیجیتال با شما گفتگو کنیم. به صورت کلی می‌توان گفت که ارز دیجیتال به مجموعه پول‌های دیجیتال می‌گویند که تنها در بستر اینترنت خرید و فروش می‌شوند. البته لازم به ذکر است که شما می‌توانید ارز‌های دیجیتال را از فضای حقیقی هم تهیه کنید اما همانند پول دیگر رد و بدل نمی‌شود و تنها مجدد در همان بستر اینترنت مورد معامله قرار می‌گیرد.

کلمات کلیدی: پول دیجیتالی، پول مجازی، ارزهای دیجیتالی، ارز دیجیتالی چیست، ارز دیجیتال چیست، خرید و فروش ارز دیجیتالی، قیمت ارزهای دیجیتالی، خرید آنلاین ارز دیجیتال، انواع ارز دیجیتال، ارز دیجیتال در ایران، بیت کوین چیست، بیت کوین چیست pdf، بلاکچین چیست، کیف پول الکترونیکی، ارزهای دیجیتال pdf، ارز دیجیتال چیست pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.