دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کسب درآمد دلاری از معاملات روزانه ارزهای دیجیتال

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کسب درآمد دلاری از معاملات روزانه ارزهای دیجیتال

کتاب کسب درآمد دلاری از معاملات روزانه ارزهای دیجیتال موارد ورود به دنیای معاملات فیوچرز و اسپات ارز دیجیتال را همراه با استراتژی‌های کاربردی به شما می‌آموزد.

این کتاب حاصل تست روش‌های مختلف و 5 سال تلاش یک تریدر در بازارهای ارز دیجیتال میباشد و همچنین یاد میگیرید که چگونه خودتان روند یک ارز را تشخیص دهید و نیز با استفاده از سود مرکب در معاملات ارزهای دیجیتال بتوانید سرمایه اولیه خودتان هر چند ناچیز هم باشد بتوانید به بالای 50 الی 1000 برابر در طی بازه‌های یک ماهه الی 3 ساله برسانید. همچنین با استفاده از اندیکاتورها در سایت تردینگ ویو یک استراتژی شخصی به شما ارائه می‌دهد که در کمتر جایی می‌توانید پیدا کنید و با همین یک استراتژی می‌توانید درآمدزایی خودتان از بازارهای ارز دیجیتال را شروع کنید.

همچنین مدیریت ریسک و سرمایه برای شروع هر چه بهتر معاملات و نیز نحوه مدیریت ترس و طمع را در داخل کتاب یاد می‌گیرید. با مطاله این کتاب نیاز به هیچ چیزی نخواهید داشت و می‌توانید بعد از مطالعه کتاب به راحتی استارت معاملات خودتان در زمینه بازارهای ارزهای دیجیتال را بزنید.

در بخشی از کتاب کسب درآمد دلاری از معاملات روزانه ارزهای دیجیتال می‌خوانیم:

ما برای کسب سود در هر چیزی نیاز به سرمایه اولیه داریم. به نظر من که یک تریدر هستم و یا به اتفاق خیلی از افرادی که در این حوزه حضور دارند مهمترین کاری که یک فرد می‌تواند در بازارهای مالی انجام دهد ورود با حداقل سرمایه و تبدیل آن به بالاترین سرمایه هست نه اینکه با تمام سرمایه و با چشم و گوش بسته وارد این بازارها بشوید و در آخر تمام سرمایه خودتان را به باد دهید.

به نظر من زرنگ‌ترین فرد در این بازارهای مالی کسی هست که بتواند با سرمایه 10 الى 50 دلار وارد معاملات ارزهای دیجیتال شود و بعد از چند روز یا چند ماه بتواند بیشتر از 50 الى 100 برابر سرمایه اولیه خود را بدست آورد که من مطمئن هستم چنین کاری نه تنها میسر هست و شدنی هست بلکه فرد در صورت داشتن دانش و مهارت در این کار حتی بتواند چند صد برابر سرمایه اولیه خود را بدست آورد که در ادامه توضیحات بیشتر پیرو این موضوع مطرح شده ارائه می‌دهم.

کلمات کلیدی: ارز دیجیتال، ارزهای دیجیتال، معاملات فیوچرز، اسپات و فیوچرز چیست، تفاوت مارجین و فیوچرز، اسپات چیست، سیگنال اسپات چیست، سیگنال ارز دیجیتال، معاملات فیوچرز چیست، کتاب رایگان ارز دیجیتال، pdf ارز دیجیتال، pdf رایگان ارز دیجیتال، فیوچرز در ارز دیجیتال چیست، اسپات، سیگنال اسپات، آموزش اسپات کوینکس، آموزش ارز دیجیتال، آموزش رایگان ارز دیجیتال،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.