دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش بیت کوین

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش بیت کوین

کتاب آموزش بیت کوین ماهیت، نحوه کار، ویژگی‌ها، تاریخچه، معایب و مزایای رمزارز بیت کوین را به تفصیل توضیح می‌دهد.

همیشه و در همه دنیا پدیده‌های نوظهور از جمله ارزهای دیجیتال و رمزارزها، مورد استقبال عده‌ای از افراد قرار می‌گیرند و در مقابل عده‌ای نیز با آن به مخالفت می‌پردازند و در برابر آن صف‌آرایی می‌کنند و حتی طرفداران آن را نیز مورد هجوم قرار می‌دهند. این افراد صرفا به دلیل عدم آشنایی با مزایای این پدیده‌ها و یا حتی تعصبات بی‌دلیل، چنین رفتاری را از خود بروز می‌دهند و بعید نیست در صورت آشنایی با آن پدیده به طرفداران آن ملحق شوند.

این موضوع در رابطه با ارزهای مجازی نیز صدق می‌کند و ممکن است خیلی از این افراد با گذراندن آموزش بیت کوین به این حوزه علاقه‌مند شوند. شاید بگویید که من جزء هیچ کدام از این 2 دسته نیستم، اما نظرم به گروه اول نزدیکتر است، ولی نمی‌دانم باید از کجا شروع کنم؟ در این کتاب به شما کمک می‌شود به پاسخ خود برسید.

کلمات کلیدی: خرید و فروش ارز دیجیتالی، قیمت ارزهای دیجیتالی، خرید آنلاین ارز دیجیتال، انواع ارز دیجیتال، ارز دیجیتال در ایران، بیت کوین چیست، بیت کوین چیست pdf، بیت کوین چگونه کار میکند، آموزش بیت کوین، بیت کوین چیست و چه کاربردی دارد، بیت کوین bitcoin، Bitcoin، پول دیجیتالی، پول مجازی، ارزهای دیجیتالی، ارز دیجیتالی چیست، ارز دیجیتال چیست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.