دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بررسی روش‌های کلاهبرداری از طریق ارزهای دیجیتال و بیت کوین Bitcoin

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بررسی روش‌های کلاهبرداری از طریق ارزهای دیجیتال و بیت کوین Bitcoin

امید فدوی در کتاب بررسی روش‌های کلاهبرداری از طریق ارزهای دیجیتال و بیت کوین Bitcoin، به طور جامع به بررسی روش‌های کلاهبرداری از طریق ارزهای دیجیتال و بیت کوین می‌پردازد و شما را با تمامی راه و روش‌های شناخته شده آشنا کرده و می‌گوید چطور از این نوع کلاهبرداری‌ها در امان بمانید.

اگر بخواهیم خیلی کوتاه تفاوت کلاهبرداری در ارزهای دیجیتال و ارز‌های سنتی مانند دلار و ریال را برای شما بیان کنیم، باید بگوییم که در ارزهای سنتی شما امکان پیگیری دارید. یعنی شما می‌توانید به بانک خود و یا سازمان‌های مربوطه مراجعه کرده و اعلام برداشت غیرمجاز و کلاهبرداری کرده و در مراحل بعدی می‌توانید شکایت کنید. در این حالت امکان پیگیری و اینکه مبدأ و مقصد پول کجا و به نام چه کسانی بوده است مشخص می‌شود. در بحث ارز‌های دیجیتال اما اوضاع کمی متفاوت است. نه سازمان مرکزی وجود دارد که شما بخواهید به آن شکایت کنید و نه اصلا نام و مشخصات واقعی وحود دارد که بخواهید به دنبال آن باشید.

در بخشی از کتاب بررسی روش‌های کلاهبرداری از طریق ارزهای دیجیتال و بیت کوین Bitcoin می‌خوانیم:

کلاهبرداری و سوء استفاده کردن از اعتماد افراد اصلا اقدام درستی نیست. این افراد برای سرمایه گذاری به صداقت و درستی شما اعتماد کرده‌اند و در صورت هرگونه سوء استفاده از آن، این افراد دیگر به هیچ کس در این گونه موارد اعتماد نخواهند کرد.

البته نمی‌توان این حقیقت را انکار کرد که کلاهبرداری‌های این چنینی هم در نوع خود هنر به حساب می‌آید. در این زمینه افرادی باهوش و با علم بالا، از این اطلاعات خود در جهت تقلب استفاده می‌کنند. همه‌ی این ماجرا‌ها اما برای افرادی که می‌خواهند به این صنعت وارد شوند درس‌ها و قوانین بسیار خوبی را آموزش می‌دهد.

کلمات کلیدی: کلاهبرداری استخراج بیت کوین، کلاهبرداری ارزهای دیجیتال، تخلفات ارز دیجیتال، بیت کوین واقعیت یا دروغ، آیا بیت کوین کلاهبرداری است، آیا بیت کوین قانونی است، بیت کوین چیست pdf، استخراج بیت کوین pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.