دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مجموعه داستان های طنز پیمان نامه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مجموعه داستان های طنز پیمان نامه

حتما تا به حال دقت کردین که چقدر چیزهای تکراری اطرافمون هستن و اتفاق میوفتن . یکی از این تکراری ها دیالوگ رد و بدل شده بین یک انسان با انسان دیگست مثلا همه بعد سلام کردن میگن " خوبی " یا " چطوری "  و طرف مقابل هم با تشکر و مرسی گفتن جواب میده ولی واقعا این کلمات زیاد واقعی نیستن و کلماتی هستن که بر اثر عادت گفته میشن تا حرفی زده بشه  وگرنه کم پیش میاد آدم ها احوال کسی براشون مهم باشه و کم پیش میاد آدم ها احوالشون رو به کسی بگن .

جمله بعدی " اونم سلام میرسونه " هست که معمولا توسط فردی گفته میشه که پشت خط تلفن به مخاطبش حرف میزنه و مخاطبش احوال شخص نزدیکی از فرد رو میپرسه و با این جمله روبرو میشه .  فردی که سلام میرسونه معمولا هیچ حرفی نمیزنه و مشغول کار خودشه و این جمله " اونم سلام میرسونه " غیر واقعیه  و گولش رو نخورید .

کلمات کلیدی: داستان طنز، دانلود کتاب طنز، مجموعه داستان های طنز، طنز،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.