دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب گوسفند ها به بهشت نمی روند

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب گوسفند ها به بهشت نمی روند

از زبان نویسنده:

بارها برای اینجانب پیش آمده که در محفلی به محض اینکه می گویم این مسئله نه «چه جالب ، پس یه جوک تعریف کن»: طنز نویسم، می گویند تنها برای من، بلکه برای اکثر طنزپردازان بارها و بارها اتفاق افتاده است. علت آن هم مشخص است، چون عده کثیری از مردم تعریفشان از طنز در ولی به راستی طنز یعنی این؟! «هر چیز خنده دار»: یک جمله خلاصه می شود فرق بین طنز، جوک و سایر کلمات مترادف در چیست؟ برای آنکه این مسئله در همین مقدمه کتاب روشن شود، به طور خلاصه به تعاریف چهار اصطلاح هزل، فکاهه، هجو و طنز اشاره ای می کنم. هزل بیشتر شوخی یا خوشمزگی است به قصد خنده که جنبه شخصی دارد. فکاهه، همان هزل است که دارای زبان پوشیده تریست و عمومیت بیشتری دارد. در اصل هزل و فکاهه فاقد انتقادند. هجو، انتقادیست تمسخر آمیز که جنبه شخصی و خصوصی داشته باشد. هجو اگر جنبه عمومی به خود بگیرد و حرفی را که می خواهد بزند در پرده و لفافه بیان کند، می شود طنز.

کتاب "گوسفند‌ها به بهشت نمی‌روند" در اصل مجموعه‌ ای از کارهای منتشر شده و نشده اینجانب است که قبل از پاییز 1389 نوشته شده که به دلایل مختلفی که خودتان بهتر می‌دانید چاپ و انتشار آن به صورت کتاب عملی نشده است. در نتیجه تصمیم بر آن گرفتم که این مجموعه را به صورت پی‌دی‌اف در دوم خرداد ۹۰ تقدیم شما کنم.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب طنز، دانلود کتاب گوسفند ها به بهشت نمی‌ روند فرهاد ناجی، کتاب منتشر نشده فرهاد ناجی، طنز، فکاهه، هجو، هزل، جوک، جوک خنده دار، فرق طنز و جوک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.