دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تندرستی - قلب، عروق و خون

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تندرستی - قلب، عروق و خون

کتاب تندرستی - قلب، عروق و خون از مجله ویستا به بررسی مواردی از جمله انواع متداول کم‌خونی، فشار خون، ایست قلبی، برخی بیماری‌های خونی و غیره می‌پردازد.

در قسمتی از کتاب تندرستی - قلب، عروق و خون می‌خوانیم:

لخته شدن خون می‌تواند مسیر رگ‌ها را مسدود کند و در نتیجه خون‌رسانی به قلب با اختلال مواجه خواهد شد. وقتی ما از خواب برمی‌خیزیم پلاکت‌های خون، ذراتی که باعث ایجاد لخته می‌شوند، به رگ‌ها چسبیده‌اند. به طور معمولی در بدن یک سیستم داخلی وجود دارد که باعث تجزیه و حل شدن این لخته‌ها می‌شود. اما در صبحگاه، فعالیت سیستم تجزیه فیبرین کاهش می‌یابد. پس بدن استعداد بیشتری در ایجاد لخته‌هایی دارد که شریان قلب را مسدود کند. در این راستا، خون رسانی به قلب کاهش یافته و این در حالی است که بدن نیاز به جریان خون بیشتری دارد.

تمامی این تغییرات برای کسانی که کاملاً سالمند، خطرناک نیست. اما برای کسی که مشکل کوچکی در شریان‌های قلبش دارد، اگر این تغییرات، همزمان رخ دهد و او در پیک شروع فعالیت‌های بدنی قرار گیرد، نتیجه این خواهد بود که ریسک بالاتری در بروز حمله قلبی در اولین ساعات صبح برای او وجود خواهد داشت.

کلمات کلیدی: بیماریهای خونی خطرناک، قلب، قلب ناسالم، قلب سالم، علائم ناسالم بودن قلب، بیماری گرفتگی عروق قلب، درمان بیماری گرفتگی عروق قلب،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.