دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هاگوارتز: راهنمای ناکامل و نامعتبر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هاگوارتز: راهنمای ناکامل و نامعتبر

کتاب هاگوارتز: راهنمای ناکامل و نامعتبر به قلم جی کی رولینگ (J K Rowling) اسرار مخفی و افسانه‌های عجیب مدرسه بریتانیایی علوم و فنون جادوگری هاگوارتز را فاش می‌کند.

ما اطلاعات زیادی از هاگوارتز داریم. هاگوارتز مدرسه‌ای برای ساحران و ساحره‌هایی است که دعوتنامه حضور در آن با جغدی برایشان ارسال می‌شود. قلعه هاگوارتز مجموعا ۱۴۲ راه‌پله دارد که هر زمان و به هر سمتی که صلاح بدانند، جا‌به‌جا می‌شوند. این مدرسه توسط گودریک گریفندور، روونا ریونکلاو، هلگا هافلپاف و سالازار اسلیترین بنا شده و گروه‌های مدرسه نیز به نام آن‌ها نام‌گذاری شده است.

همچنین راهرویی مخفی پشت مجسمه ساحره یک چشم وجود دارد که امکان فرار فردی کوچک به زیرزمین مغازه دوک‌های عسلی را فراهم می‌کند. اما اگر پروفسور آلبوس پرسیوال والفریک برایان دامبلدور می‌گوید که تمامی رازهای هاگوارتز را نمی‌داند، ما نیز نمی‌توانیم ادعا کنیم که همه چیز را می‌دانیم. تنها یک نفر هست که همه چیز را در مورد هاگوارتز می‌داند...

در بخشی از کتاب هاگوارتز: راهنمای ناکامل و نامعتبر (Hogwarts: An Incomplete and Unreliable Guide) می‌خوانیم:

در انتخاب شماره‌ی ایستگاه پنهانی که ساحر و ساحره‌های جوان را به مدرسه شبانه‌روزی می‌برد، به این نتیجه رسیدم که باید شماره‌ای بین شماره‌ی ایستگاه‌های مشنگ‌ها باشد. بنابراین مسلما یک عدد کسری بود. با این تصمیم، این سؤال جالب پیش آمد که چند ایستگاه کسری دیگر بین تمام ایستگاه‌های شماره‌دار کینگز کراس مخفی هستند، و در آخر به این نتیجه رسیدم که بیشتر از آن چیزی است که فکرش را می‌کردم با این که در کتاب هرگز به این موضوع اشاره نشده، دوست دارم فکر کنم که ممکن است گونه‌ای از قطار سریع السیر اورینت به سمت روستاهای جادو‌گرنشین در دیگر کشورهای اروپایی حرکت کند (مثلا از ایستگاه هفت و نیم) و بقیه‌ی ایستگاه‌ها نیز می‌توانند در صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرند، مثلا برای مراسم‌های بزرگ و نادری چون کنسرت‌های سلستینا واربک. (برای کسبه جزئیات بیشتر بلیط خود را مشاهده کنید) شماره‌ی نه و سه چهارم، بدون هیچ فکر آگاهانه‌ای به ذهنم خطور کرد، و آن قدر از آن خوشم آمد که فورا آن را انتخاب کردم. البته این سه چهارم است که آن را این قدر جالب می‌کند.

کلمات کلیدی: داستان تخیلی، داستان فانتزی، دانلود داستان تخیلی، دانلود داستان فانتزی، دانلود داستان ترسناک، J K Rowling، داستان هیجان انگیز، Hogwarts، An Incomplete and Unreliable Guide، داستان ترسناک، دانلود کتاب هیجان انگیز، داستان ترجمه شده، داستان خارجی، pdf کتاب هاگوارتز، pottermore، هری پاتر، Harry Potter، داستان نوجوان، ادبیات فانتزی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.